בן השש שנעדר בירושלים וחיפושים אחריו נעשו כל הלילה אותר הבוקר (שני) כשהוא בריא ושלם. כוחות גדולים של משטרה מג"ב ומתנדבים עסקו החל מאתמול בשעות הערב בחיפושים אחר דב יעקב שרוט, ילד בן 6, אוטיסט שירד בתחנת האוטובוס יחד עם אביו בשכונת נווה יעקב בירושלים פתח בריצה ומאז נעלמו עקבותיו.



בהערכת מצ"ב שהתקיימה הבוקר הוחלט כי מרבית הכוחות ישקיעו את מאמצי החיפושים בסביבתו הקרובה של הילד. הוא אותר ע"י תצפית של עוטף מג"ב ירושלים, כשהוא מתהלך תשוש בתוואי חיזמה בשטח פתוח. הצוות שאיתר את הנער העלה אותו לרכבו, הרגיע אותו, חימם אותו ונתן לו לשתות תוך שהוא מרגיע אותו. במקביל זומנו כוחות מד"א למקום. הודעה נמסרה כמובן להוריו של הילד, והמשפחה ביקשה להודות למתנדבים הרבים שנרתמו וסייעו בחיפושים לאיתורו.



בחיפושים הרבים לקחו חלק מסוק משטרתי, פרשים, תצפיתנים, כלבנים ועשרות מתנדבים שהפכו במהלך כל הלילה כמעט כל פינה בניסיון לאתר את הילד בשל הסיכון לחייו. עם הדיווח על היעדרותו, סיפר אביו של הילד לשוטרים כי בעת שירדו מהאוטובוס לא רחוק מביתם החל הילד לרוץ ואז דלק בעקבותיו אולם לא הצליח להשיגו. כאמור, הבוקר הוא אותר כשהוא בריא ושלם.