יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה של תל אביב אלון קסטיאל העצור במרחב יפתח במשטרה עומת היום (חמישי) עם ארבע מהמתלוננות נגדו. קסטיאל נמצא במעצר מאתמול בחשד לביצוע עבירות אונס, מעשים מגונים ותקיפה מינית של לא פחות מ-12 נשים צעירות אותן פגש במועדונים שבחלקם הוא שותף בבעלות וממשיך להכחיש את החשדות נגדו ולטעון: "הכל היה בהסכמה". בחדר החקירות המתינה אחת המתלוננות וכשקסטיאל נכנס פנימה היא החלה להטיח בו פרטים אודות המפגש ביניהם וכיצד לדבריה אנס ותקף אותה מינית.



קסטיאל מנגד המשיך לדבוק בגרסתו במהלך החקירה וטען כי "כל מה שנעשה בינינו היה בהסכמה, בשום פנים ואופן לא אונס". גם בעימות השני שנערך לו במהלך היום כפר יזם הנדל"ן בטענותיה של המתלוננת השנייה וטען כי גם איתה היחסים התקיימו בהסכמה מלאה וללא שום שימוש בכוח מצידו.



פרקליטתו של קסטיאל: "מדובר בתיק תקשורתי"



גורם במשטרה המעורה בפרטי החקירה הבהיר: "העימותים לא חוללו תפנית וגם לא הובילו להתפתחות מרעישה, מה שהיה עד כה בחקירה בגרסה ישירה. המתלוננות מסרו את גרסתן והוא דבק בעמדתו וטוען שהכל נעשה בהסכמה".



פרקליטתו של יזם הנדל"ן עו"ד מיטל דנינו ציינה: "המשטרה לא ענתה לפניות שלי להיפגש איתו ייתכן כחלק מרצון להפעיל לחץ על מרשי. ידוע לנו כי רק שתי נשים התלוננו נגדו כביכול על אונס והוא כופר בתוקף בחשדות הללו וטוען כי היחסים התקיימו בהסכמה. שאר המתלוננות מדברות על עבירות ברף הנמוך של הטרדה מינית וגם בזה הוא כופר. זה תיק שמעסיק את החוקרים כי זה תיק תקשורתי והם לא ישאירו רגע אחד פנוי".