"הסודני ניגש אליי וחצי מטר ממני נתן לי אגרוף לפנים, מההדף נפלתי אחורה", כך סיפרה היום (ראשון) בכאב אסתר נחמן בת ה-80, שהתראיינה עם בתה לערוץ 2. נחמן סיפרה איך מסתנן תקף אותה באלימות ואף ניסה לאנוס אותה ביום שבת האחרון בבוקר. "כל שבת אני מוציאה  את הכלב שלי לטייל, אני הולכת לאט מאוד, ואז הגיע אליי סודני, ניגש אליי ונעמד חצי מטר ממני ונתן לי אגרוף לפנים", סיפרה נחמן, תושבת דרום תל אביב.



"מההדף נפלתי אחורה והוא נתן לי בעיטה, כל פעם שבאתי לעמוד על הרגליים הוא הפיל אותי ואז ניסה לאנוס אותי, הוא החטיף לי מכות רצח", סיפרה אסתר, שבחודש הבא תהיה בת 80. למזלה של אסתר, סיפרה בתה, במקום עברה ניידת משטרה שעצרה את המסתנן לפני שהספיק לבצע את זממו. 



לדבריה ניסתה להזעיק עזרה אך המסתנן הסודני המשיך להכות בה: "זו הייתה שעה מתה בין הלילה לבוקר ואני התחלתי לצעוק 'משטרה הצילו', כל פעם שאני רציתי להתרומם הוא נתן לי בעיטה ומכות וכל הפנים שלי נפוחים, גם היד והמרפק ויש לי שבר בזרוע". 

בתה של אסתר קראה לטפל בתופעה הקשה של אלימות מצד מסתננים: "אני מזועזעת כי זה לא מקרה יחיד בשכונה, מישהו צריך לקחת אחריות. בנס עברה שם ניידת משטרה. אמא שלי נפגעה וזה לקח ממנה את הדבר היחיד שיש לה - חופש התנועה". 


חלק מהתושבים בשכונה הודיעו כי הם מארגנים הפגנה מחר ב-19:30: "בערב נצא להפגין לאור האירועים המחפירים שקרו אתמול בלילה. נפגשים בשדרות הר ציון פינת רחוב סלמה. אנא הגיעו והביעו את תמיכתכם. המצב בשכונות בדרום תל אביב הולך ומדרדר מיום ליום עקב השתלטות המסתננים".