מרבית האנשים אוהבים להתחפש בפורים - מגיל ינקות עד בגרות. שכיר כבן 60 מאזור השרון לא יצטרך להתחפש השנה למיליונר - מפני שהפך לכזה. הוא קטף את הפרס הראשון בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתחילת השבוע, וזכה ב-24 מיליון שקלים, לאחר שמילא טופס דאבל לוטו בסכום של 64 שקלים. הזוכה, אשר עובד כשכיר במוסד ציבורי וחי כל חייו בשכירות, הגיע הבוקר (חמישי) למפעל הפיס לאסוף את הפרס.



הזוכה סיפר: "הבוקר לקחתי את העיתון של אתמול במטרה לבדוק את הטופס ולא האמנתי שזכיתי. שתיתי שתי כוסות קפה שחור כדי להירגע מההלם והחלטתי לא לספר לאיש על הזכייה כי לא הייתי בטוח". הוא הוסיף כי רק כשהגיע למחלקת הזכיות של מפעל הפיס וקיבל אישור סופי לכך שזה אכן הטופס הזוכה, "אז הבנתי שקיבלתי את משלוח המנות שלי לפורים".



בית מפעל הפיס. צילום: אבשלום ששוני



המיליונר הטרי ציין כי עד היום, בגיל 60, לא הצליח להגיע להון עצמי בכדי לרכוש דירה. "היה לי חלום קבוע כל לילה, שאני קונה דירה וכעת אוכל להגשים את החלום". הוא סיפר מה יעשה בכסף שישאר לאחר שירכוש דירה: "אני מתכנן לעזור לילדי לקנות דירות, שלא יחיו כמוני כל החיים בשכירות. את שאר הכסף אשמור עד שאצא לגמלאות, כך אוכל להתקיים באופן מכובד יותר".