שישה בני אדם אחד מהם במצב קשה, אחד במצב בינוני וארבעה במצב קל נפצעו בקטטה שפרצה הלילה (שישי) באולם אירועים שבאזור מתחם ביל"ו סנטר ברחובות. האירוע התרחש מחוץ לאולם חתונות באירוע בו היו מעורבים מקורבים של החתן ושל הכלה. גבר בן 60 שנפצע באורח קשה הוא אבי החתן. לאחר מכן כוחות גדולים של משטרה ממרחב שפלה שהגיעו למקום עצרו ארבעה חשודים במעורבות בקטטה.



סמוך לשעה 1:15 התקבלה במד"א מרחב איילון קריאה על פצועים מדקירות במהלך קטטה שפרצה באולם אירועים בצומת ביל"ו. צוותים של מד"א הוזנקו למקום ואיתרו בזירה שישה פצועים, מהם ארבעה שנדקרו וביניהם: גבר בן 60 ששכב מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, צעיר בן 24 עם פצע דקירה בפלג גופו העליון שמצבו הוגדר בינוני וצעיר נוסף כבן 29 במצב קל עם פצע דקירה גם הוא בפלג גופו העליון. הפצוע הרביעי פונה במצב קל עם פצע דקירה בפניו וכן שני צעירים שלקו בחרדה.


משטרה, ארכיון. צילום: אבשלום ששוני
משטרה, ארכיון. צילום: אבשלום ששוני


צפויים מעצרים נוספים

הפרמדיקים עידן דואק ואריאל פלאוט הגישו טיפול ראשוני ופינו את הנפגעים לבית החולים קפלן ברחובות. בעקבות האירוע הגיעו למקום גם כוחות גדולים של משטרה ממרחב שפלה שבמהלך חקירה ראשונית ואיסוף ממצאים מהזירה ביצעו מעצר של ארבעה מהחוגגים שעל פי החשד היו מעורבים בקטטה. יודגש כי מדובר בחתונה שהתקיימה באולם ובשלב מסוים במהלך הלילה כשהמעורבים, מרביתם תחת השפעת אלכוהול, נקלעו לקטטה ביניהם. במהלכה נשלפו סכינים ותוך כדי חילופי מהלומות נדקרו כאמור חלק מהמעורבים באירוע.

חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה אספו את מצלמות האבטחה באולם ובאמצעותן יבצעו ניתוח מלא של האירוע. גורם המעורה בפרטי החקירה מסר כי ללא ספק יתבצעו מעצרים נוספים וכן יוזמנו עדים שהיו בקרבת מקום ויוכלו להרחיב על אשר התרחש במקום.