הותר לפרסום:  מאיר גולדשטיין, בן 34, הוא החשוד ברצח של גרושתו אדל בת ה-33 אתמול בטבריה, רצח שהוגדר על ידי רבים מהחוקרים כאחד המזעזעים והקשים ביותר שנראו בארץ מאז ומעולם. מעצרו הוארך הבוקר בבית המשפט השלום בנצרת והוא ישהה בהסתכלות עד ה-13 באפריל, אז ייערך דיון נוסף במקרה. ממה שעולה מהחקירה הראשונית מתברר כי החשוד נכנס לדירת אשתו, שהיא למעשה גרושתו, ובאכזריות רבה רצח אותה וערף את ראשה. 



הרצח בטבריה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



החשוד ברצח טען בבית המשפט כי "בת קול יצאה ואמרה לי מה לעשות". את הדברים הוא אמר לסנגורו, ובין היתר הוסיף: "קיבלתי הוראה מאותה בת קול". לדבריו, רק  בעוד שמונה ימים יתגלה הנס והוא יוכל להגיד מדוע ביצע את הרצח. גולדשטיין נכנס לאולם הדיונים ולפני הדיון ומלמל כמה דברים לכיוון סנגורו. עוד עולה מהדיון כי הוא היה מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי לפני ארבע שנים. מהעדויות שנאספו עד להגעתו לאולם הדיונים עולה כי לא היו שום סימנים מקדימים למעשה. בני הזוג, שחזרו בעבר בתשובה, התקשו להתאקלם בעולם היהדות, הם זכו לעזרה בעניין הזה מגורמים דתיים בעירם טבריה. 



פרקליטו, עורך הדין אפרים דמארי, נפגש הבוקר לפני הדיון עם לקוחו וטען בתום הפגישה כי החשוד צריך להיבדק פעם נוספת, לדבריו הוא לא מחובר למציאות, למקום ולזמן שבו הוא מצא. הוא הוסיף כי חייבים שלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. צריך להזכיר בעניין זה כי אתמול בלילה, שעות אחדות לאחר הרצח, החשוד נבדק על ידי פסיכיאטר בבית החולים פורייה, אבל לדברי פרקליטו זה לא מספיק. 



אגב, גם  כמה ימים לפני הרצח הוא נבדק על ידי פסיכיאטר. הסנגור גילה במהלך דבריו כי החשוד סיפר לו על המעשה אך הוא מנוע מלספר את הפרטים. לדבריו, הוא הבטיח לספר בעוד כמה ימים על המניע.