ניצב משנה אפרים ארליך, ששירת במחלקת הסמים של הימ"ר בתל אביב, סיפר לגלעד שלמור וברהנו טגניה בתכניתם ב-103FM על פיצוח פרשת הרוצח הסדרתי מוחמד חלבי: "בערב שמחת תורה ב-1989, הייתי כונן והגעתי לשכונת פלורנטין, אחרי ששמעתי את המוקד קורא על מציאת שלוש גופות בדירה בתל אביב. עזבתי את ארוחת הערב. והיו שם שתי גברות ללא רוח חיים. המראה היה איום ונורא. 


"יך שיצאתי מהדירה הבנתי שאני מכיר את הבחורות הנרצחות, שהגיעו לתחנה וסיפרו על מוחמד חלבי, ואף סיפרו לנו את הכתובת בה הוא נמצא. הגעתי למפקד ואמרתי לו שייתן לי בלש ושאני אמצא מי הרוצח. אז עוד לא ידעתי מי הרוצח, אך בגלל ההיכרות עם הדמויות הרגשתי שאני אפתור את הסוגיה. לקחתי את הבלש ואמרתי לו לנסוע לכתובת בה נמצא מוחמד חלבי. מצאנו אותו בשתיים בלילה. איך שנפתחה הדלת ישר עצרתי אותו על רצח. הוא נבהל ולא הבין מה קרה סביבו ואיך הגענו אליו. לאחר חיפושים באזור נמצאו אצל השכנה עוד ארבע גופות. אספנו ראיות ותפסנו אותו".
 
 
עוד הוסיף: "המניע הראשון לרצח היה עקב מריבה על תשלום של שלושת אלפים שקלים, לאחר מכן גבינו עדות מהשכנה והבנו שמדובר במסע נקמה. הוא היה נוהג לסמם את הקורבנות ולחנוק אותם עם החוט של המאוורר".
 
צילום: יוסי אלוני