הסערה סביב תגובת המדינה המקוממת לעתירה הקוראת לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים ממשיכה, והפעם עם פוסט לוחמני ותקיף במיוחד של הזמר הראל סקעת, שקרא לנוער להט"בי שלא להתגייס לצבא ולא לשלם מסים במחאה על יחס המדינה לקהילת הלהט"ב. סקעת כתב את הפוסט לאחר ביקורו בבית הנוער הגאה בבאר שבע וכתב כי "מרגש לראות דור חדש של נערים ונערות שמדברים על אהבת חינם, קבלה וסובלנות גם לאור הקשיים הרבים שעוברים ביום יום..גאה בכם/ן אחד ואחת". 

ואז הגיע סקעת לנקודה המרכזית של הפוסט: "יום יבוא עוד כמה שנים ותצטרכו להתגייס לצבא ולתרום את חלקיכם", הוא כתב. "בתור ישראלי ששרוף על המדינה שלו וגאה להיות יהודי ומדבר על זה מעל כל במה בעולם, שירת בגאווה בצבא, זה שבן זוגו רב סרן בצה"ל ומשרת קרוב לחודש בשנה עד היום, אני קורא לכם לא להתגייס לצבא! ויודעים מה, גם לא לשלם מסים על הכסף שתרוויחו בקרוב. בכלל, כל חובה שהמדינה מבקשת מכם למלא פשוט תשימו זין. כי זה מה שהיא שמה עליכם בכל הקשור לזכויות השוות שמגיעות לכם. לכו ותפזרו את כל הטוב הרב שיש לכם לתת מכל הבחינות במקומות שמקבלים אתכם ולא היכן שלא".
 

לאחר מכן התייחס סקעת לשרת המשפטים איילת שקד, שמשרדה חתום על תגובת המדינה: "גברת איילת שקד ושאר פוליטיקאים פחדנים מאין כמוכם. אתם לא שווים אותנו. והלוואי ומיליוני האנשים שפקדו את תל אביב במצעד הגאווה האחרון על מנת שתוכלו להתהדר בקבלה הפגומה שלכם בפני העולם הנאור, יהפכו לכוח אלקטורלי ויעיפו אתכם משם כבר. יש פה דור חדש שלא יסבול את הצביעות הזו עוד הרבה זמן. אני עולה לבמה, כי אמנות מצילה אותנו מהמציאות".

כזכור, תגובת המדינה לעתירה מתנגדת לאימוץ ילדים במשפחות חד מיניות, בטענה שיש בכך קושי כפול לילד המאומץ: "גורמי המקצוע בשירות למען הילד מצדדים לעת הזו בשימור המצב הקיים בשים לב למציאות בחברה הישראלית והקושי שעלול להיות כרוך ביחד לילד הנמסר לאימוץ", נכתב בתגובה. 

התגובה ציטטה את מסקנות ועדת גרוס שעסקה בנושא: "יש לאפשר מסירת ילד לאימוץ רק למשפחות שאינן נחשבות חריגות בחברה הישראלית. יש לבחון את הסוגיה בהקשר הישראלי ולהימנע מהעתקת מודלים מחברות שונות מאיתנו".