ציונה זמרי, בת 56 מאריאל, היא אם חד הורית לשישה שנקלעה בשנה האחרונה לחובות קשים, שמונעים ממנה להמשיך ולהחזיק בביתה. בנוסף לכך, זמרי גם אובחנה בשנה החולפת בסרטן השד. ההתמודדות היומיומית עם המחלה, במקביל לחובות בהן היא מצויה, היא כמעט תבוסה ידועה מראש. ארגון "פעמונים", שמזה כחצי שנה מעניק לזמרי ליווי צמוד בניהול כספה, חורג כעת ממנהגו בשל הנסיבות המיוחדות ויוצא בגיוס תרומות בקמפיין למימון המונים דרך פלטפורמת 'Jgive'.



ההיקלעות לחובות הגיעה כרעם ביום בהיר. למרות שזמרי מעידה על עצמה שתמיד היה לה "קשה להבין איך לנהל את הכסף", תמיד הסתדרה והחזיקה בביתה ובמשפחתון לילדים, אותו היא מפעילה בביתה למעלה מעשרים שנה. ואולם, גירושיה מבעלה ויותר מכל גילוי הסרטן בשנה האחרונה ערערו את התנהלותה: המחלה מנעה ממנה לעבוד באופן סדיר והחובות החלו לתפוח. זמרי חייבת לבנק ולגופים נוספים כ-110 אלף ש"ח וכ-150 אלף ש"ח לגרוש שלה, עבור החלק שלה בבית בו היא וילדיה גרים ובו פועל הפעוטון.



"אני נחושה לעשות כל מה שיידרש כדי לשפר את המצב ולעבוד קשה לשם כך", סיפרה זמרי. "אני מאמינה בטוב לב של אנשים, כי אני בעצמי תורמת ועוזרת בעיר מגוריי, תמיד מוכנה לעזור, אז ידעתי שאם אצטרך יעזרו לי בחזרה, מצד שני לא נעים לי לבקש עזרה וסיוע". יודגש שהיתרון בקמפיין למימון המונים הוא האפשרות לדעת בוודאות שהתרומות עוברות במלואן לאדם או לגוף שעבורו נעשה המימון, ללא עמלות ועם מדדי שקיפות.



בהתאם להסדר שאליו הגיע ארגון פעמונים עם הבנקים ועם הגרוש שלה, צברי תחזיר רק 100 אלף ש"ח להסדרת החובות, כך שתוכל להתרכז בטיפולים הרפואיים ובהחלמה. בהתאם, פרויקט הגיוס מתבצע בשני שלבים: תחילה יגויסו 100 אלף ש"ח עבור החובות המידיים, ובהמשך יגויסו 100 אלף ש"ח שיאפשרו לצברי לצלוח את תקופת הטיפולים, שבמהלכה לא תוכל לעבוד כלל.



לתרומה לציונה דרך אתר Jgive