מתמודד התכנית "הישרדות", אמיר פחר, חשף היום (שבת) בחשבון האינסטגרם שלו את הסיפור המרגש שלו ושל בת זוגו, אופל ענבר וטען כי משפחתה גרמה לפרידתם. פחר, חשף במהלך צילומי תכנית הריאליטי של הזכיינית רשת כי הוא ערבי, זאת לאחר שהסתיר את הדבר זמן רב מפני המתמודדים האחרים. המתמודד לשעבר סיפר על הכאב שעובר עליו בעקבות פרידתם, שנגרמה בעקבות התנגדות משפחתה, לטענתו.

"ההודעה הזאת שקיבלת מאבא שלך גרמה לי לוותר עלייך ועל החיים שחלמנו שיהיו לנו. נפרדתי ממך בכאב גדול. חשוב לי שתביני, אני לא יכול שתהיי אומללה בגללי, אני רוצה לגרום לך רק אושר, אני לא רוצה לפרק משפחות. חצי שנה את לצידי, באש ובמים, עברת איתי את כל החשיפה בהישרדות, החיזוקים והעלבונות, שום דבר לא שבר אותך. גם לא ההורים שאסרו עליך לאהוב מוסלמי", כתב פחר.

"תחזרי למקום שאליו את שייכת"
אמיר פרסם גם את ההודעה המדוברת מאביה של חברתו כי עליהם להיפרד. "מכאן והלאה יש שתי אפשרויות - או שנמשיך ונהרוס אחד לשני ואחד את השני ונגיע למקומות עוד יותר לא טובים, או שנפסיק את זה ותחזרי למקום שאליו את שייכת", כתב אביה של אופל בהודעה לבתו,  "אני לא מדבר על הכסף שיישרף כל הכסף שבעולם, אם אהיה עני כל חיי ובלבד שתעצרי ותחזרי אלינו, אני מוכן. אם לא זאת רק ההתחלה ואני מתכוון לעשות עוד דברים שלא כל כך תאהבי, אני לא אוותר על הבת שלי. את שייכת לעם קטן ומיוחד. עם ששמר על עצמו אלפי שנים. מי שכורת את הענף של עצמו יישאר לנצח הוא והדורות שבאים אחריו בבדידות ובקלון. את גורמת לי לסבל רב אבל הסבל שלך יגדל שבעתיים בעתיד כשהכל יתפוגג ואת תישארי עם המעשה הנורא שעשית. בבקשה תיפרדי מהבחור הזה לפני שיהיה מאוחר מדי".

ההודעה של אבא של אופל ענבר. צילום מסך
אמיר סיפר בפתיחת הפוסט על האהבה הגדולה של השניים ואמר: "חצי שנה את לצידי, באש ובמים, עברת איתי את כל החשיפה בהישרדות, החיזוקים והעלבונות, שום דבר לא שבר אותך. גם לא ההורים שאסרו עליך לאהוב מוסלמי. כמה כיף היה לנו יחד, אהבת אותי ואני אותך עד השמיים, אבל אתמול נשברתי, השמיים נפלו".

"הבוקר קמתי עם הבנה שאני מתבייש בהחלטה שלי, נתתי לדעות הקדומות לנצח. דווקא אני. אז אני כותב לך ולכולם - אני אוהב אותך אופל ולא אוותר עלייך ועל החופש לאהוב במדינה שלנו לעולם. תחזרי?", שאל פחר.