הותר לפרסום כי העבריין הבכיר שנעצר בשישי בבוקר כשהוא נוהג ברכב שנגנב מחולון הוא לא אחר מאשר בן כהן, מי שבינואר 2016 איבד את שתי רגליו בפיצוץ מטען רב עוצמה שהוצמד לרכבו במהלך ניסיון לחסלו. בין לבין עוד נעצר כהן, בעקבות אירוע מביש באגף השיקום בבית החולים תל השומר, אולם הפעם סבורים בימ"ר תל אביב כי כהן חצה כל גבול שעה שעל הטויוטה קורולה שנגנבה הוצמדו צ'קלקה כחולה ומערכת כריזה וזאת כדי לדמות אותה ככל שניתן לניידת בילוש של המשטרה.



היום (שני) האריכה שופטת בית השלום בתל אביב חיותה כוחן את מעצרו של כהן בפעם השנייה ביומיים, חרף טענת פרקליטו עו"ד ירון גיגי, כי מרשו נהג בתמימות ברכב וכי לא יכול היה לדעת שמדובר ברכב גנוב שכן בזמן שנגנב שהה בחו"ל.
 
בבית המשפט טענה חוקרת המשטרה אושרת נתן כי העבריין הבכיר, שנמצא תחת עיניה הפקוחות של הימ"ר בתל אביב, לא מוכן למסור לחוקרים את הטלפון הנייד שלו וכן לא מעביר את הקוד הסודי על מנת שיוכלו לראות מי עמד מאחורי מכירת הרכב לכהן, וזאת לטענתה בניגוד לעמדתו של החשוד לפיה רכש את הרכב מאדם בשם אשר ברנס תוך שהציג לכאורה תעודת זהות מזויפת.
 

"מרשי לא ידע שמדובר בתעודת זהות מזויפת", אמר עו"ד גיגי בבית המשפט. "הוא רכש רכב, נהג בו ואז נעצר על ידי השוטרים". נציין כי המקרה אודות העבריין הבכיר שנתפס ברכב גנוב בשישי בבוקר ברחובות חולון פורסם במעריב אונליין כבר בשבת האחרונה אולם אז היה אסור עדיין לפרסם כי מדובר בבן כהן כאמור.