שני ראשי ארגוני פשע נעצרו בחשד לרצח העבריין טל קורקוס, כך התיר היום (רביעי) בית המשפט המחוזי בבאר שבע לפרסם. בנוסף, הותר לפרסום כי נעצרו חשודים ברצח אלישע סבח בחודש אפריל בנתניה. השופט יעקב פרסקי קבע כי יתר הפרטים לגביה חקירות אסורים לפרסום.  קורקוס, עד מדינה לשעבר שיצא מהתוכנית להגנת עדים, נרצח בחודש יוני לאחר שרכבו פוצץ באשקלון. גרושתו של קורקוס, דבורה הירש, נרצחה ב-2016, לעיני בנם, כשעד היום אף אחד לא יודע מי ביצע את הרצח. קורקוס עצמו נשלח לחו"ל לפני מספר שנים במסגרת ההסכם, אך חזר לארץ.

קורקוס היה על הכוונת של ארגוני הפשע כבר תקופה ארוכה מאוד. אשתו, דבורה הירש ז"ל נורתה ברכבה אל מול עיני שלושת ילדיה, בבאר שבע, והיתה למעשה זאת שדחפה אותו להיות עד מדינה. המשטרה הציעה לקורקוס לחתום על הסכם עם המשטרה להיות עד מדינה, ובמהלך השיחות ביניהם קורקוס חשש שאנשים בעולם הפשע לא יסלחו לו על כך שמתכוון לבגוד בהם. אשתו לחצה, אך אף אחד מהם לא שיער אז שבסופו של דבר דווקא היא זו שתשלם את המחיר הכבד ביותר. בתמלול אחת השיחות, נשמעה דבורה ז"ל מעודדת את בעלה שעשה את המעשה הנכון לאחר שחתם על ההסכם והביע רגשות חרטה.
באוגוסט 2016, פורסם ריאיון עם קורקוס בערוץ 10, שם דובר על הסכסוך שיש לו עם העבריין יניב זגורי. הריאיון התקיים לאחר הרצח של גרושתו, שהשאיר בו צלקת, ממנה לא החלים עד ליום מותו. בריאיון נשאל קורקוס: יש שתי סיבות שניבי זגורי לא בארץ, הסיבה הראשונה היא שהוא חושש ממך, וחושש שיאשימו אותו ברצח הזה. קורקוס הוסיף: "שיגידו. אין לו סיבה לחשוש ממני. מיכל זגורי יכולה לחיות את החיים שלה בשקט, היא לא מעניינת אותי, אני לא מחפש אותה, היא לא מעסיקה אותי. לא היא, ולא אף אישה אחרת של כל מי שמעורב בפרשה הזאת, ולא הילדים שלהם".