חני וינרוט, כלתו של עורך הדין ופרקליט הצמרת יעקב וינרוט הלכה היום (רביעי) לעולמה ממחלת הסרטן והיא בת 34, וינרוט הותירה אחריה את בעלה ושלושת ילדיהם. וינרוט חלתה במחלה לפני כתשע שנים ובשנות חוליה פרסמה ספרים בנושאי התמודדות עם החיים במקביל למחלתה והעניקה תמיכה בחולים וחולות שביקשו תמיכה ודרכים להתמודדות עם מצבים הדומים להתמודדותה.



בפוסט האחרון שהעלתה לפני כשבועיים בעמוד הפייסבוק שלה, בעוד מאושפזת בבית החולים, כתבה חני "חבריי היקרים והאהובים, אני מודעת לדאגה לשלומי ומתחזקת מכמויות האהבה שנשלחות אלי בכל מדיה אפשרית. "בימים אלו כשאני חלשה פיזית ונזקקת למנוחה רבה, אבקש להתחשב ולהימנע ממחוות מעיקות כמו ביקורי פתע. "חשוב לי להגיד שאני קוראת כל מילה ומילה ושמחה בכל תמונה ותפילה שנשלחים אלי. אני אסירת תודה על האכפתיות ומתנצלת שלא מצליחה לענות אישית לכל אחד ואחת. בעזרת השם אחזיר בשמחות בלב שמח לכשאתחזק".







בחודשים האחרונים נחשף כי גם חמה, עו"ד יעקב וינרוט חולה במחלה, ובתחקיר "עובדה" שנערך עמו ושודר לפני מספר שבועות הוא נראה שלא בקו הבריאות. במהלך התחקיר סיפר עורך הדין שעבד עם משפחת נתניהו על קשריו עמם ועל האווירה בביתם והלכיהם. בסיום התחקיר האשימו בני המשפחה את מגישת התוכנית, אילנה דיין, בניצול מצבו הבריאותי של וינרוט כדי להוציא ממנו כותרות סנסציוניות, כלשונם.