רצח בפתח תקווה: סכסוך שהתגלע בשעות הבוקר (חמישי) בין בני זוג בשכונת עמישב בפתח תקווה התפתח לתגרה אלימה, במהלכה, על פי החשד, דקר גבר את אשתו, פצע אותה אנושות ולאחר מכן דקר את עצמו. לאחר טיפול בבית החולים בילינסון נקבע מותה של האישה, בת 33. מצבו של האב, בן 42, מוגדר קשה.
אירוע הדקירה בפתח תקווה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בנם בן ה-17 של בני הזוג נפצע קלות בידיו, וזאת ככל הנראה לאחר שניסה להפריד בין ההורים ולהרחיק את האב מלפגוע באמו. מחקירה עלה כי הרקע לוויכוח בין השניים היה קנאה של הבעל לאשתו.סמוך לשעה 8:40 בבוקר, בקעו צרחות מדירת בני הזוג בכניסה הראשונה בבניין "רכבת" ברחוב צאלח שלום בעיר. שכנים שהיו בבתיהם הבינו כי מדובר בסכסוך בין בני הזוג ומיד הזעיקו למקום את המשטרה. תוך כדי הבחינה אחת השכנות בשכנתה הצעירה כשהיא מדממת, רצה אל הרחוב ומתמוטטת על חלקת דשא קטנה בסמוך. האישה הזעיקה את צוות מד"א למקום ולאחר טיפול ראשוני רפואי היא פונתה במצב קשה לבית החולים בילניסון, אולם לאחר זמן קצר הידרדר מצבה והיא הוכנסה לחדר הטראומה של בית החולים כשהיא מוגדרת פצועה באורח אנוש, וכאמור לאחר מכן נקבע מותה.

השכנה: "היא רצה אל הרחוב והתמוטטה"
הבעל, שעל פי החשד דקר את רעייתו תוך כדי ויכוח, ניסה לאחר מכן לפגוע בעצמו בדקירות סכין והוא פונה גם כן לאחר טיפול רפואי ראשוני לבית החולים בילינסון כשמצבו מוגר קשה. בנם הצעיר של בני הזוג, בן ה-17, היה גם הוא בדירה. הוא אותר כשהוא פצוע במצב קל עם חתכים בידיו, ככל הנראה הוא נפגע במהלך ניסיון להרחיק את האב מלפגעו באמו. לבני הזוג שישה ילדים, שרובם היו במסגרות החינוכיות בעת האירוע. המשפחה עברה לפני שלוש שנים להתגורר בפתח תקווה לאחר מגורים בשדרות.


הזירה, הבוקר. צילום: אלון חכמון



המקום בו אותרה האישה שנדקרה. צילום: אלון חכמון


אביה של האישה: "הבעל התבודד לאחרונה, אבל לא ציפינו לזה"


שכנה המתגוררת בכניסה הסמוכה והזעיקה את המשטרה סיפרה למעריב אונליין: "שמענו צעקות, הזעקנו מהר את המשטרה אולם תוך כדי שהשוטרים הגיעו, האישה רצה אל הרחוב כשהיא פצועה והתמוטטה ליד עץ דקל על המדרכה. כשראינו את הבעל, עם הגעת השוטרים, הבנו שעל פי החשד הוא היה במצב של שיכרות. אנו לא יודעים מה קרה בדיוק מתוך הדירה, אבל על פי ההערכות הבנו שהיה שם סכסוך בין הזוג".
 
אביה של הפצועה שהגיע לזירה שוחח עם נציג הקהילה מהעירייה וסיפר לו שבני הזוג עבדו במשמרות ב"חצי חינם", וכי בתקופה האחרונה, כשהם היו מבקרים אותם, הם הבחינו שהאב מתבודד ומסתגר והרגישו שמשהו קרה לו. לדבריו "לא ציפינו שזה מה שיקרה". 

חובש בכיר במד"א אמיר ברכר סיפר: "במקום הייתה המולה, בכניסה לבניין שכבה אשה כבת 33 בהכרה מעורפלת, היא סבלה מפצעי דקירה בפלג גופה העליון ובגפיים. אמרו לנו שבדירה ישנם פצועים נוספים אז התפצלנו. צוות נוסף עלה לדירה ואנחנו הענקנו לאשה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

פראמדיק מד"א יהונתן מייזלס סיפר: "באחד החדרים בדירה ראינו גבר כבן 42 בהכרה מעורפלת, הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון , הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וחבישה, ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה. נער כבן 17 שהיה בהכרה מלאה והתהלך עם חתכים בגפיים, קיבל טיפול ראשוני ופונה להמשך טיפול כשמצבו קל".כוחות משטרה גדולים של משטרת פתח תקווה ומרחב שרון בפיקודו של תנ"צ שמעון לוי ומפקד משטרת פתח סנ"צ ברק מרדכי, הגיעו לזירה, פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. אנשי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) טיפלו גם הם בשתי הזירות, הן בדירה עצמה והן ברחוב, שם התמוטטה האישה. החקירה בראשיתה.
 

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א


 



צילום: תיעוד מבצעי מד"א