נמשכת הסערה סביב התחקיר אודות האמן בועז ארד שהתאבד בעקבות התחקיר אודות מערכות היחסים שלו על תלמידותיו. מנהל בית הספר תלמה ילין בתקופה בה לימד בו ארד, יצחק נתן, אמר היום (ראשון) ל"החדשות" כי הוא "היה המום" מהסיפורים על המורה. "הוא עשה את העבודה כהלכה", הוסיף. 

נתן, שניהל את בית הספר לאמנויות במשך 32 שנים, היה זה שמינה את ארד, את המנצח מנחם נבנהויז והמורה לתאטרון יוני לוקאס, שנטען כי הטרידו מינית תלמידים. גם על השניים האחרים טוען יצחק כי לא ידע דבר. 

נתן סיפר כי ארד שמר על הופעה מכובדת וקיים קשר טוב עם תלמידיו. "זה מורה שהייתה לו תמיד הופעה סולידית", סיפר. "הקשר בינו לבין התלמידים היה טוב - הוא הקנה להם את יסודות האמנות. פתאום שמעתי את הפצצה הזאת, אתה לא יודע מאיפה זה נופל הדבר הזה. לא ידענו על זה".
נתן הדגיש כי הוא חושב שבמידה והדברים שנטענו נכונים, הם אינם עולים בקנה אחד עם האתיקה החינוכית. "לא הולכים תלמידים אל מוריהם לבית", אמר. "לא מקבלים שיעורים שם וכל זה, זה אתיקה חינוכית בסיסית". לדבריו, בית הספר טעה שלא העביר את המידע על המורים הלאה: "שמעתי את נשיא הטכניון אומר כי הוא כועס על "תלמה ילין" שלא סיפרו לו על נבנהויז". 

בתוך כך, הערב פרסמה גלריית המדרשה, שארד היה האוצר שלה, הודעת אבל לזכרו: "צוות גלריית המדרשה המום וכואב את לכתו בנסיבות טרגיות של בועז ארד, אמן חשוב, מרצה מוערך והאוצר שלנו. בועז ארד היה מרצה לווידאו בפקולטה וכיהן כמנהלה האמנותי וכאוצר ראשי של "גלריית המדרשה – הירקון 19" בעשר שנים האחרונות. כאוצר נתן במה לאמנים צעירים בראשית דרכם המקצועית".

"ארד הוא בעל הישגיים אמנותיים רבים הכוללים תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות במוזאונים וגלריות נחשבות בארץ ובעולם. הוא זכה בפרסים רבים ואצר תערוכות חשובות. עבודותיו נמצאות באוספים מוזיאליים רבים. לכתו של בועז ארד הוא אבדה נוראה לפקולטה לאמנויות המדרשה ולעולם האמנות הישראלי".

עוד נמסר כי מחר ייערך טקס פרידה מארד בפארק וולפסון בתל אביב.