הקלטות שבהן מדבר יועצו הבכיר לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על קשריו עם שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק, שודרו הערב (ראשון) בערוץ עשר. בהקלטות מסביר חפץ בגאווה לפני כשנה וחצי, עת היה דוברה של משפחת נתניהו, על קשריו עם השחקנים המרכזיים בעולם התקשורת. "אני לאלוביץ' כל דבר, אם צריך משהו תגיד. זו קרבה הכי גדולה שיש. פלאפון, יס, בזק, בזק בינלאומי", נשמע חפץ אומר בהקלטות.



בהקלטה אחרת מסביר חפץ לבן שיחו, איש עסקים עמו דן באפשרויות עסקיות עתידיות, מה מצב העניינים בחברת תקשורת אחרת - סלקום. "סלקום היום זה אדוארדו אלשטיין בשרשור...אם אתה רוצה לדעת עם מי סוגרים עניינים...עמי הראל. הוא יו"ר הדירקטוריון". באותה שיחה מדבר חפץ, יד ימינו של ראש הממשלה ומקורב מאוד לרעייתו על עסקת תקשורת שלדבריו עמד במרכזה, על הקמת ערוץ טלוויזיה חדש. לפי דבריו, לפחות ידיעה אחת בעיתון "דה מרקר" חיסלה את סיכויו של המהלך והרחיקה ממנו שניים מטייקוני התקשורת הגדולים בעולם, אותם ניסה לגייס למהלך.

"אני נפגשתי לפני ארבעה שבועות עם שני אנשי התקשורת הבכירים בעולם. הפגישה הייתה בלונדון", סיפר יועצו לשעבר של נתניהו. "הם חיבקו אותי ונתנו לי אור ירוק. לקחתי שתי עורכות דין ועוד שני אנשי צוות, ארבעה אנשים מתוך העשרה יודעים מזה בסך הכל. אחרי שחזרתי הם כנראה דיברו ביניהם. ראיתי שכל אנשי הצוות...יודעים איפה ועם מי נפגשתי. הם (אנשי התקשורת) כל כך בטחו בי, הם ישבו איתי, אנשים שלהגיע אליהם, הם יותר חזקים מראשי מדינות. איך אצלי דבר כזה מגיע לעיתון?!".

 
כזכור, המשטרה עצרה בכירים בקבוצת בזק ובני משפחותיהם וכן מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת בעקבות ההתפתחות בחקירת הפרשה, שכבר קיבלה את הכינוי "תיק 4,000". רשות ניירות ערך והמשטרה פרסמו הודעה לפיה: "נוכח ראיות שמצאה רשות ניירות ערך במסגרת פרשת בזק, אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, נפתחה הבוקר חקירה משותפת חדשה של חוקרי רשות ניירות ערך והיחידה למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, במסגרתה נעצרו מספר חשודים בהן נושאי משרה בכירים בקבוצת בזק".

שאול אלוביץ'. צילום: אביב חופי
שאול אלוביץ'. צילום: אביב חופי