העיתונאי והפרשן אמנון אברמוביץ' התייחס הערב (רביעי) במהדורת "החדשות" לחשיפת פרטי תקיפת הכור בסוריה לפני יותר מעשור. "המבצע היה הכרחי ומוצלח אבל לצייר כאילו אם לא היה קורה היינו על קו הקץ וחורבן הבית השלישי זה מוגזם", אמר אברמוביץ', "אולמרט הוביל כאן תהליכים למופת גם פנימיים גם חיצוניים ובניתוח הדברים בישיבת הקבינט האחרונה סחף גם את הפוליטיקאים וגם את אנשי הביטחון". 
לגבי אהוד ברק אמר אברמוביץ' כי "תמיד יש לו מניעים נסתרים, מחשבות סמויות מהעין, דיאלקטיות שבן אנוש מתקשה להבין. הרמטכ"ל אשכנזי, דגן וידלין הובילו שני מבצעים מודיעיניים, אחד של המוסד ואחד של אמ"ן, שהיו יותר מקוריים ונועזים מהמבצע עצמו. לאחר מכן החלו כרגיל המלחמות. משנות השישים דרך יום כיפור ועד צוק איתן". 
על ההחלטה לפרסם את הדברים אמר אברמוביץ' כי "מלבד הנזקים של הפרסום הוא גורם לשיח פורבנציאלי וקרטני, זה מה שיש". אברמוביץ' כמובן לא פספס הזדמנות לעקוץ את נתניהו ואמר כי "אילו היה ראש ממשלה אחר, אני מניח שהיא נוסע לקונגרס נותן נאום מזהיר באנגלית פנטסטית ומביא שלושה מנדטים. אבל הקוריאנים לא רואים טלוויזיה ובינתיים היו מפתחים עוד שלושה קילוגרם פלוטוניום".