פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד יצחק דוד, בן 63 מרחובות, בגין ריבוי עבירות מעשים מגונים במרמה ועבירות אינוס במרמה ותוך ניצול מצב המונע הסכמה חופשית. הנאשם ביצע את העבירות תוך הצגת מצג שווא כי מעשיו הם חלק מהליך טיפול. לפי כתב האישום, הנאשם הציג עצמו בפני לקוחות כמטפל בבעיות רפואיות-פיזיולוגיות, בין היתר, באמצעות צמחים ושמנים,  וזאת כשהוא נעדר הסמכה טיפולית רשמית כלשהי. את מעשי המרמה ביצע הנאשם באחד מחדרי ביתו, אשר שימש אותו כחדר טיפולים.



לפני כחודש הגיעו המתלוננת, בת 24, עם הוריה אל הנאשם לפגישת הכרות, ובמהלכה ביקשו הוריה מהנאשם כי יבחן אפשרות טיפול בה נוכח מצוקתם הרבה ממחלה ממנה סבלה, אשר לא חל בה כל שיפור חרף טיפולים קונבנציונליים ממושכים. במהלך הפגישה הציג להם הנאשם  סרטון המתעד את סיפורה של אישה אשר לכאורה סבלה מבעיה דומה לזו של המתלוננת והחלימה ממנה בסיועו של הנאשם. לאחר צפייה בסרטון החליטו המתלוננת והוריה כי הם מעוניינים בשירותיו של הנאשם, והוסכם שהמתלוננת תגיע למספר טיפולים בעלות של אלפי שקלים.
 
הנאשם רקם "תוכנית טיפולית" למתלוננת, ובמהלך 12 מפגשים ביצע בה מעשים מיניים, לרבות מעשי אינוס, לשם סיפוק יצריו, תוך הצגת מצג שווא כי אותם מעשים מהווים חלק משמעותי מן הטיפול.