החל מאתמול, הרשתות החברתיות כולן געשו מפוסט של היוצרת והזמרת הצעירה לי זוהר בת ה-22 מטירת הכרמל שכתבה כך: "מגיל 6 ועד 12 נפגעתי מינית על ידי גבר בן 45. התלוננתי, הוא הודה. מחר הוא משתחרר מהכלא. מדובר בגבר אלים שהתגלגל כל חייו ממעצר אחד למשנהו. הוא כועס, מחפש לנקום ולמשטרה אין שום דבר לעשות עם זה. מבחינתם, יוכלו לעצור אותו רק אחרי שיבוא שוב ויפגע בי. והוא יעשה את זה. בתוך כל הפחד הזה, אני בוחרת לשתף את הסיפור שלי דווקא כאן, במקום הבטוח שלי, ולחלוק איתכם שאני מפחדת, שזה לא פייר שאמשיך לפחד. אני לא רוצה שיגעו בי בלי רשות".



הפוסט והווידאו המצורף אליו הפכו לווירליים ובעיקר נכתבו תגובות חיזוק לזוהר. בעקבות הדאגה שפרסמה בפרהסיה, תנועת "כל הנשים" פועלת מהבוקר לסייע במקרה זה. בין השאר פנתה "כל הנשים" ליו"ר הוועדה למעמד האישה ח"כ עאידה תומא סלימאן, לשרה גילה גמליאל ולשר לביטחון פנים – גלעד ארדן.


זוהר מוכרת ברשתות החברתיות בעיקר כחברה בקבוצת הנשים הווירלית – "הישראליות", בשל סינגלים שהוציאה ("מילואים", "באסה") וכן בשל הפצתה למודעות את נושא זכויות נשים מלאות לדגמן גם.

"אני מקווה שהרעש התקשורתי שהסרטון עשה יגיע לדרגים הגבוהים ויגרום לשינוי אמיתי ולא רק לשיח", סיפרה זוהר ל"מעריב אונליין", "שיח זה כבר לא מספיק".