פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שלמה הראל, תושב מושב בית עזרא כבן 63, בעל עסק המעניק שירותי עיסוי בתשלום, בגין עבירות של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים שביצע במטופלת שהגיעה אליו לקבלת עיסוי בתשלוםמכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד טל אדיר כהן, עולה כי הראל הוא בעל עסק בשם "מגע הקסם של שלומי" המעניק שירותי עיסוי בתשלום, ביחידת הדיור של הנאשם במושב בית עזרא. הנאשם מפרסם את שירותי העסק בין היתר באתר "יד 2" באינטרנט.

בחודש שעבר, המתלוננת אשר חיפשה מעסה מקצועי באזור קריית-גת, הגיעה דרך הפרסום באתר 
אל הראל, שוחחה עמו בטלפון ואמרה לו שהיא מעוניינת בעיסוי, בעיקר באזור הכתפיים, בשל כאבים מהם היא סובלת. לאחר מכן תיאמה המתלוננת עם הנאשם כי תגיע למקום העסק באותו ערב לשם קבלת עיסויבשעות הערב הגיעה המתלוננת למקום העסק של הראל, נשכבה על גבי מיטת הטיפולים כשהיא לובשת תחתונים, והנאשם החל לעסותה.

במהלך העיסוי, קרב הראל את איבר מינו כך שנגע בכפות ידיה של המתלוננת, אשר הכניסה את כפות ידיה מתחת לגופה כדי למנוע ממנו להמשיך במעשיו. הראל המשיך בעיסוי וחזר על מעשה זה פעם נוספת. המתלוננת, אשר הייתה המומה ממעשיו, לא זזה ממקומה. הראל המשיך לעסות את רגליה של המתלוננת, עלה עם ידיו במעלה ירכיה, הכניס את ידיו מתחת לתחתוניה ועיסה את ישבנה. לאחר מכן הוריד את תחתוניה, ביצע בה מעשה מגונה, מעשה אינוס ומעשה סדום, שלא בהסכמתה. בהמשך אחז הראל בכוח בידיה וביצע בה פעם נוספת מעשה מגונה.

עוד נטען בכתב האישום, כי הנאשם, אשר בשלב זה היה ערום, הוסיף וביצע במתלוננת מעשים מגונים שונים בכך שנגע בגופה ובאיבר מינה וכן ביצע בה מעשה אינוס, כל זאת כשהמתלוננת ההמומה אינה מגיבההנאשם קירב את ראשה של המתלוננת לאיבר מינו. בשלב זה אמרה המתלוננת לנאשם שהיא רוצה ללכת והחלה לרעוד ולבכות. הנאשם כיסה את גופה במגבת ואמר לה שתירגע. המתלוננת אמרה שהיא רוצה ללכת, התלבשה במהירות, יצאה מהחדר ומסרה לנאשם שטר של 200 שקלים. הנאשם השיב לה  100 שקלים והיא עזבה במהירות את המקוםיצוין כי במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.