כמעט הסתיים בטרגדיה: בסרטון שהופץ אתמול ברשתות החברתיות נראית פעוטה בבריכה באילת כשהיא עם ראשה בתוך המים ובמצוקה. לאחר כמה שניות בהן לא הצליחה הפעוטה להתרומם ולנשום, הגיע בסופו של דבר המציל במקום, והוציאה מהמים ללא פגע.
המציל שחזר את רגע הטביעה, שתועד במצלמות האבטחה במקום, בתוכנית "חדשות הבוקר" של קשת 12, ואמר כי משפחתה של הפעוטה הבחינה בנעשה אך לא עשתה כלום.
"האבא התיישב והסתכל לכיוון אחר בכלל. הילדה בת ה-3 הורידה את המצופים שהיו עליה. בסרטון רואים שאנשים עברו והסתירו לי את המקרה. במקביל ילד אחר שהיה שם קרא לי", תיאר. 


"עברו כמה שניות עד שראיתי את הילדה וישר שלפתי אותה משם. אחר כך האנשים שעמדו שם אמרו לי 'אם לא היית בא היינו מוציאים אותה', אבל זה הזוי כי הם הסתכלו עליה משהו כמו 10 שניות ולא קלטו שהיא טובעת. ילדים שוחים וטובעים בשקט, בטח שמדובר בילדים כאלה קטנים. במקרה כזה הילד לא ממש מבין מה קרה ומי שחוטף את השוק הוא ההורה. האבא של אותה ילדה התקפל והלך, בגלל שהיו שם אנשים מסביב הוא כנראה התבייש ומיהר לקחת את הילדים וללכת. הילדה עצמה בסדר גמור, לא הגענו חלילה למצב של החייאה, הכל היה בסדר מהתחלה", הוסיף המציל.