אירוע טביעה בצפון: גבר בן 49 נפגע היום באורח אנוש לאחר שניסה, ככל הנראה, להציל צעיר בן 27 שטבע ונפגע באורח בינוני בחוף הסטודנטים בחיפה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע ביצעו בבן ה-49 פעולות החייאה ראשוניות בחוף ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, כמו גם את הצעיר כשהוא בהכרה מלאה. 



פרמדיק מד"א, שלמה בן עמי, סיפר כי "כשהגעתי עם הניידת טיפול נמרץ לחוף ראיתי שני גברים שוכבים סמוך לקו המים, כשאחד מהם מחוסר הכרה. כונני מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, בעוד שהשני היה בהכרה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות הראשוניות הגיע למקום צוות ניידת טיפול נמרץ נוסף שפינה את הגבר שהיה בהכרה לביה"ח, כשמצבו בינוני, כשבמקביל אני המשכתי את פעולות ההחייאה הממושכות, שכללו תרופות הנשמות ועיסויים. כאשר חזר הדופק פינינו לביה"ח רמב"ם את הגבר בן ה-49 במצב אנוש כשהוא מונשם".



ביום שבת האחרון טבע למוות צעיר בן 25 סמוך לחוף גאולה בתל אביב. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע איתרו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו בחוף.



בתוך כך, הבוקר הגישה הפרקליטות לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות של ילדה בת שש, נגד מצילה שעבדה בבריכה בבית מלון בבירה.



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חן בן שלום, ב-11 בדצמבר 2015 הייתה הנאשמת, בת 24, מצילה יחידה בבריכה. במהלך המשמרת, הגיעו לבריכה אמה של הילדה וששת ילדיה. 



בעת שהנאשמת הייתה עסוקה בשיחת טלפון, היא לא שמה לב לכך כי ישנן קטינות במים העמוקים, לרבות המנוחה, ילדה בת שש, לא העירה להן, לא השגיחה עליהן ולא עשתה דבר כדי למנוע זאת. בשלב מסוים, טבעה המנוחה בבריכה באזור המים העמוקים במרחק של מטרים בודדים מעמדת המצילה.