לאחר שחבר הכנסת אורן חזן ביטא בעבר את רצונו לרוץ לראשות העיר תל אביב, ואז נסוג מההחלטה, פורסם כי אביו, יחיאל חזן, החליט לרוץ לראשות עיריית אריאל. בעקבות הפרסום התייחס היום (שני) חבר הכנסת בתכניתם של לאה לב ושי גולדשטיין ב-103FM, ואמר על אביו: "בעזרת השם, הוא צועד". בנוסף, חזן הסביר את הסיבה להחלטתו לא לרוץ לבסוף לראשות עיריית תל אביב, ואמר כי "ביבי לא רוצה שארוץ, הוא רוצה שאשאר לידו בכנסת וכנראה גם בממשלה".

בסיומה של השיחה ביקש השדרן גולדשטיין שחזן יתייחס למחאות הנרחבות של הקהילה הלהט"בית שהתקיימו אמש, זאת בעקבות חוק הפונדקאות המפלה זוגות חד מיניים. בתגובה לכך אמר: "חתמתי על החוק של אמיר אוחנה, אבל אם הם ימשיכו לשלב מאבקים פוליטיים במאבק הענייני של הפונדקאות כנראה שאותי הם יפסידו".  



 

כזכור, לפני מספר שבועות נפתח משפטו של חזן, המואשם בתקיפת עובד ציבור, ובהתנהגות פסולה במקום ציבורי. חבר הכנסת מואשם כי דחף את מנכ"ל עיריית אריאל, אבי עזר, מספר פעמים וכן הטיח אותו בחוזקה, תוך כדי שזה מנסה לחמוק ממנו ולעלות במדרגות. על פי הנטען בכתב האישום, חזן נכנס לתוך חדר הישיבות של העירייה בעקבות המנכ"ל עזר, סגר את הדלת ואמר: "אף אחד לא יוצא מפה" והמשיך לגדף ולקלל. לאחר שהוצא מהישיבה צעד חזן ללשכת ראש העירייה, התפרץ לחדרו והחל לצעוק ולגדף גם אותו. האירוע הופסק לאחר כמה דקות, בהתערבות ממלא מקום ראש העירייה.

אביו של חבר הכנסת חזן, יחיאל, הורשע בעבר על כך שבמהלך ההצבעות חוק התכנית להבראת כלכלת ישראל, בשנת 2003, הוא הצביע במקום חברת הכנסת ענבל גבריאלי, שמקום מושבה צמוד לשלו. המעשה כונה "פרשת ההצבעות הכפולות". באפריל 2006 קבע בית המשפט כי יחיאל חזן אשם בעבירות, וכן גזר עליו ארבעה חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות וכן חודשיים מאסר על תנאי. כמו כן, בנובמבר 2005 צולם חזן נכנס למחסן בכנסת, בו אוחסנו ראיות שקשורות למשפטו בנוגע להצבעות הכפולות. חזן הכחיש תחילה את הדברים אך מאוחר יותר הודה במעשה.