שבועיים לאחר התפוצצות הפרשה ממנה עלה כי חבר הכנסת איתן ברושי מהמחנה הציוני נגע בצורה שאינה הולמת בחברת סיעתו איילת נחמיאס ורבין מתפרסם הערב (ראשון) בחדשות עשר עדות של אישה נוספת על אירוע שהתרחש לפני כ-15 שנה ובו הטריד אותה לכאורה ברושי בעת שהשתתפו השניים בסמינר כאשר ברושי מכהן בראש המועצה האזורית עמק יזרעאל. טענותיה של האישה הגיעו אל יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, שכעת יצטרך להכריע כיצד לנהוג.
 
"הייתי בפגישה רבת משתתפים שבה נכח איתן ברושי, אז הוא לא היה חבר כנסת, הוא היה ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל", מספרת האישה בעדותה, "כשהגיעה המעלית, עלינו למעלה אל הקומה שהיינו צריכים, שהיינו צריכים לישון בה וכל אחד כמובן לחדרו ואיתן לא נתן לי לצאת מהמעלית ולמעשה תקף אותי כשאני בתוך המעלית ולא נתן לי לצאת תוך כדי שהוא נוגע באיבריי האינטימיים". 
האישה המשיכה וסיפרה כי "אני נדחקת לתוך המעלית ומנסה להדוף אותו, תוך כדי הוא שואל אותי מה יש לי ולמה אני לא זורמת, למה אני עושה עניין, ובעור שיניי הצלחתי, אחרי שהדפתי אותו כמה פעמים, לצאת מדלת המעלית ולברוח. למחרת כבר דיווחתי לממונה שלי". 

"סמכתי על כל התיאור שלה ועל כל התחושות שלה", סיפר הממונה אליו פנתה המתלוננת וזכר היטב את המקרה, "מבחינתי זה היה סוג של סטייה בלי שום קשר למה שנעשה בפועל. ההתרשמות שלי הייתה שהיא חוותה משהו קשה מאוד". 

בשבוע שעבר נעשתה פנייה מ"חדשות עשר" לברושי ובתשובה הוא ענה כי אינו זוכר את המקרה. לקראת הפרסום הערב שלח עורך דינו, אילן בומבך, תגובה בה נכתב כי "תמוה הדבר שעכשיו מועלית טענה על מעשה שאירע כביכול לפני 15 שנה. המקרה מעולם לא התרחש, ח״כ ברושי מעולם לא ביצע שום מעשה של הטרדה. כאיש פוליטי צבר ברושי מטבע הדברים גם מתנגדים ועל כן העיתוי אינו מקרי. בכוונתנו להגיש תביעת דיבה כנגד מוציאיה".

"לעברייני מין מסוגו אין מקום בכנסת ובציבוריות"

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ שלי יחימוביץ, הגיבה לפרסום הנוסף וקראה לברושי להתפטר: ״די היה במעשה המגונה החמור שעשה ברושי בחברת כנסת כדי להביא לסילוקו מהחיים הפוליטיים, ועכשיו קיבלנו הוכחה נוספת לכך. לברושי ולעברייני מין מסוגו אין מקום בכנסת ובציבוריות. אמנם אין דרך כרגע להדיחו נגד רצונו, אך אני קוראת לו להתפטר לאלתר ולהפסיק לבייש אותנו. אעשה כל שביכולתי כדי להפסיק את כהונתו. אם יש נשים נוספות שהטריד בעבר, אני מפצירה בהן להתלונן, או לכל הפחות לפנות אלי ולספר לי על כך".
י
ו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, וח"כ מיכל רוזין, לשעבר מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, קוראות גם הן לחבר הכנסת איתן ברושי להסיק את המסקנה הנכונה ולהתפטר מהכנסת, בעקבות חשיפת חדשות עשר: "במקום לאיים בתביעת השתקה הזויה, מוטב היה כי ח"כ ברושי יכיר פומבית במעשיו ויקח אחריות מלאה עליהם. נראה על פניו כי מדובר בהתנהגות שיטתית של הטרדות, ולא יתכן שנבחר ציבור כזה ימשיך בתפקידו. אנו קוראות לאיתן ברושי להתפטר מהכנסת לאלתר".

האירוע שנחשף לפני כשבועיים, בו נגע ברושי בישבנה של חברת סיעתו, חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין, עורר סערה במפלגת האופוזיציה הראשית וגרר נזיפה של ראש המפלגה, אבי גבאי, בחבר הכנסת. התקרית ארעה במהלך סיור שקיימה הסיעה בראשית השבוע לעוטף עזה. גורמים בסיעת המחנה הציוני אמרו כי ח"כ נחמיאס ורבין נסערה לנוכח התקרית שכמוה לא זכורה בכנסת.

איילת נחמיאס ורבין. צילום: מרק ישראל סלם
 
לאחר חשיפת המקרה אמרה ורבין כי "הוא סובב לי את הגב במקום להתנצל בפני". מלבד זאת, סיפרה: "הייתי בהלם אמיתי, הוא נגע בי באופן לא ראוי, מקטין ופוגעני". 
 
ברושי הגיב מאוחר יותר לדבריה, וטען: "טעיתי ואני מתנצל. במפגש רב משתתפים בעוטף עזה שנערך במוצאי שבת האחרון ישבנו במעגל צפוף, חברי הכנסת של "המחנה הציוני" יחד עם תושבים מעוטף עזה. ח"כ נחמיאס ורבין, אותה אני מכיר זמן רב, חלפה על פני. נוצרה לצערי הרב סיטואציה שלא הייתה צריכה להתרחש. בשום אופן לא התכוונתי לפגוע. לאחר שהבנתי את הטעות לקחתי עליה אחריות ובתום האירוע התנצלתי בפני איילת".