קצת יותר משבוע מאז שהשחקנית רננה רז העלתה ציוץ בטוויטר בו היא מותחת ביקורת על חוק הלאום וכתבה "אני פנויה גם לקמפיין 'ישראל מתביישת' אם מישהו בעניין", כשהיא מעלה את תמונת הסלפי של חברי הכנסת של הליכוד לאחר אישורו של החוק במליאה, אך הסערה סביב הציוץ מסרבת לשכוח וברשות המים שוקלים אף לבטל את הקמפיין בכיכובה. רז התראיינה הערב (שני) ל"חדשות 2", שם סיפרה מה הביא אותה לפרסם את הציוץ ושיתפה בתחושותיה.

"אני מתביישת בנבחרי הציבור. חושבת שקלעתי לדעתם של מיליוני ישראלים שמרגישים כמוני ומפחדים להגיד את זה. השבוע בו אושרו  חוק הלאום וחוק הפונדקאות היה שבוע מאוד קשה. זה היה משהו שהלך וגאה בי, תחושת עלבון, תסכול וכאב. אחרי תמונת הסלפי של אורן חזן במליאה עם ראש הממשלה, השר איוב קרא והח"כים מיקי זוהר ודוד ביטן בתום אישור חוק הלאום -זה יצא". רז המשיכה: "הציוץ יצא מתוך התקוממות. התמונה שהעליתי לטוויטר מספרת את הכל, את ההתעמרות, הזחיחות והאטימות כלפי כל מי שחלש".


 בתגובה לציוץ ולתמונה צייץ ח"כ מיקי זוהר: "רננה, אני מבין שהתסכול הוא רב כשהקריירה אינה מתרוממת". בתגובה לציוץ אמרה רז כי "תמוה בעיניי שיש לו זמן, כח"כ שאמור לשרת את הציבור, להגיב על זה. אני מזמינה אותו להופעות שלי אם הוא בעניין".
גם יונתן אוריך, יועץ התקשורת של רה"מ, לא נותר אדיש וצייץ כי "רננה רז מוכנה לקחת לא מעט כסף מהמדינה שהיא כל כך מתביישת בה". בתגובה אמרה רז כי "אני לא מתביישת במדינה, אני מתביישת בנבחרי הציבור".
ברשות המים, עימה היא עדיין תחת חוזה, זועמים על רז ואף שוקלים להפסיק את הקמפיין עימה. בתגובה לכך אמרה רז כי "מפחיד לדבר, אבל אני חושבת שיש חשיבות להשמיע את הקולות האלה. אני חושבת שהמציאות שאנחנו חיים בה, שבה חוששים להביע דעה פוליטית זה לא לגיטימי. מציאות בה אתה חושש להביע את  דעותיך היא אבסורדית ומעוותת ואני לא יכולה לשתף איתה פעולה".
 
רננה הוסיפה כי "אני מאוד אוהבת את הקמפיין וצייצתי בתור אזרחית שאכפת לה. אין לי שליטה על מה יהיה ואם ירצו לפטר אותי מהקמפיין, זה יהיה מאוד עצוב. מה שיש לי שליטה עליו זו הזכות והחובה שלי כאזרחית להביע את המחאה שלי".