הרב אריאל נזרית, אביה של אביטל רחלי נזרית ז"ל, הילדה בת החמש אשר טבעה אמש למוות בבריכה, התראיין היום (שלישי) במהדורת ה"חדשות", וסיפר על התחושות אחרי האסון הנורא שפקד את המשפחה: "שמרנו עליה מכל משמר, וראינו שכשהבורא רוצה, אי אפשר לתפוס את הנשמה, אולי את הגוף אפשר לתפוס ביד, אבל את הנשמות הוא מביא לעולם, והוא לוקח אותם בזמנם". 

"יש אנשים שלא זוכים לבנות, יש אנשים שלא זוכים לבנים ויש אנשים שלא זוכים בכלל לילדים. אנחנו זכינו לבנים, בנות וילדים. זכינו במשך ארבע וחצי שנים באביטל רחלי, זו הייתה מתנה מאד טובה ולא היינו מוותרים עליה. גם אם היו שואלים אותנו מלכתחילה, אם אתם לא רוצים להצטער, לא נביא לכם אותה, גם אז היינו אומרים 'תביאו, ארבע וחצי שנים שווה לקבל את המתנה הזו'", הוסיף האב. 
 
"המסר שלנו הוא תאהבו אחד את השני. תאהבו את הילדים שלכם, תחבקו אותם, תשמרו עליהם, תעודדו אותם, והשם יעזור. אנחנו מרגישים את החיבוק הגדול שעם ישראל נותן לנו, מכל קצוות הארץ. לכל מי שחושב עלינו, אפילו מי שלא יכול להגיע ומתפלל, אפילו מי שמצטער וכואב לו קצת - זה גם בסדר גמור. אנחנו שולחים מכאן אהבה לכל עם ישראל. תודה רבה", אמר נזרית. 


 


זירת הטביעה. צילום: מד"א


כזכור, אמש טבעה למוות אביטל רחלי נזרית, בת החמש, בבריכה בצימר בו שהתה עם משפחתה ביישוב מגדל. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לה טיפול רפואי ראשוני במקום, שכלל פעולות החייאה, ופינו אותה לבית החולים "פוריה" שליד טבריה, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את בעלי הווילה שהושכרה למשפחתה של הילדה בחשד לניהול עסק ללא רישיון.