נתי חדד ניסה לפנות בוקר (שני) לשים קץ לחייו בתלייה בכלא בו הוא מוחזק בתאילנד, לאחר שנודע כי יעמוד לדין פעם נוספת בגין אחזקת תרופות ללא אישור. כזכור, חדד היה בעלים של מרפאה מיוחדת עבור ישראלים באי קוסומוי, אולם הוא אינו רופא. לאחר ניסיון ההתאבדות הוא הובהל לבית החולים לצורך טיפול רפואי, ומשפחתו מפחדת כי לא יעמוד בעונש נוסף.

אמו מסרה לחדשות "כאן": "קיבלתי טלפון ואמרו לי שהילד שלי בדרך לבית החולים, הוא ניסה להתאבד. אני איבדתי את העשתונות והתחלתי לצעוק 'מה קרה לילד? הוא נואש, הוא נואש'. הוא נמצא בכל במדינת עולם שלישי, הוא הפך להיות שלד. הילד הזה לא מקבל אוכל, הוא אוכל רק אורז ומים".  

לדבריה, "אין לו עבר פלילי, לא בישראל ולא בתאילנד. זה ילד שלא יודע מה זה כלא, הוא לא יודע מה זה עבריין. אם היום הוא לא הצליח, אני לא יודעת מה יקרה מחר". כזכור, חדד טען עם מאסרו כי ישראלים עבריינים בתאילנד עמם הוא מצוי בסכסוך מנסים להפלילו בפשעים שלא ביצע.

נתי חדד נמצא בכלא התאילנדי מאז חודש יולי 2017, אז נעצר בחשד לאחזקת נשק במרפאה אותה ניהל בקוסומוי. חדד היה דמות מוכרת באי, וניצל את קשריו על מנת לסייע לישראלים רבים שנקלעו למצוקה, בין אם כספית מול המקומיים או רפואית לאחר תאונות קשות או פגיעות קלו שחוו.