בעקבות הפרסומים נגד מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, כי הטריד ותקף מינית מספר נשים, חושפת כעת אישה נוספת, חמישית במספר, על תקיפה פיזית שביצע בה וויזל, כך פורסם הערב (שני) בחדשות ערוץ עשר. ו' סיפרה כי הדברים התרחשו כאשר נסעה לחו"ל עם ויזל, לצורך פגישה עסקית עם איש עסקים זר. כשנכנסו שניהם למונית, ויזל לטענתה תקף אותה: "הוא התנפל עליי התנפלות שאני לא ידעתי מה לעשות".



"הוא דחף אותי לחלון. הכניס את הידיים, מזמז אותי, ניסה לנשק אותי, התנפל עליי. אני הדפתי אותו בכל כוחי, לא צעקתי, אבל אמרתי לו 'מה אתה עושה? אנחנו מכירים הרבה שנים. מה אתה עושה?'", סיפרה ו'. לאחר שאיש העסקים וויזל נפגשו, ו' מצאה את עצמה שוב עמו במונית. "שוב הוא התנפל עליי, ושוב אני הודפת אותו. העסקה כבר לא התממשה".

לטענת ו', העסקה נפלה כיוון שלא התמסרה לויזל. כשחזרה לארץ היא סיפרה על הדברים שאירעו לשתי נשים שעבדו איתה, אחת מהן זוכרת במדויק את הדברים ש-ו' סיפרה לה. בנוסף, לצורך אימות דבריה ו' נבדקה במכונת פוליגרף, ונמצא כי היא דוברת אמת.

כזכור, עדותה של ו' מצטרף לארבע עדויות נוספות שפורסמו בשבועות האחרונים. ביניהם סיפרה א' כי וויזל הציע לה הצעה מגונה בנסיעה לחו"ל, ולאחר מכן גם במשרדו. ג' סיפרה כי וויזל נישק אותה מספר פעמים ללא רצונה ואף הכניס את ידה לאיבר מינו, ו-ד' טענה כי וויזל תקף אותה פיזית במשרדו. 

חברת פוקס הגיבה היום לפרסום: "החברה מתייחסת במלוא הרצינות לנושא. כפי שפורסם, החברה מינתה בשבוע שעבר בודקת חיצונית, השופטת בדימוס אורנית אגסי, שכבר החלה בתהליך הבדיקה". 

מטעמו של הראל וויזל נמסר: "המקרים המתוארים על ידכם מסולפים מן היסוד. ערוץ עשר ממשיך למחזר חומרים. ולאור זאת, אין כוונתי להמשיך ולספק חדשות לבקרים תגובות לחומרים ממחוזרים וליטול חלק בקמפיין זה".