מקרה קשה של אפליה וגזענות בבית החולים שערי צדק התגלה בשיחה שהוקלטה ופורסמה הערב (רביעי) בחדשות ערוץ 10. באירוע הובהל נור א-דין סנדוקה, נער בן 13, לבית החולים כשהוא במצב קריטי לאחר שנפצע קשה מאד בראשו במהלך משחק כדורגל. כשהגיע האמבולנס של הסהר האדום לשערי בית החולים, הוא עוכב על ידי אבטחה, ובאותם רגעים נשמעת אחראית האבטחה אומרת, בשיחה שהוקלטה ללא ידיעתה, כי "מה הוא מכניס אמבולנס של הסהר האדום?" 



מאבטח אחר ענה למאבטחת ואמר: "אמרו שהוא עומד למות", בתגובה לכך אמרה לו "עומד למות? שימות". לאחר מכן, הצטרף פרמדיק לשיחה ואמר: "כן שמעתי אותך, המצב שלו ממש ממש קריטי, בסדר?". על כך הגיבה לו אחראית האבטחה: "אז למה אתם לא מודיעים לפני?". 

זהו לא המקרה הראשון שבו נרשמת אפליה מצד אנשי האבטחה בבית החולים שערי צדק, בשנים האחרונות מגיש הצוות הרפואי של הסהר האדום תלונות רבות בטענה על יחס מפלה כלפיהם. כך לדוגמה לפני כשנה וחצי מנע צוות האבטחה בבית החולים כניסה של תינוק באינקובטור שהובהל במצב קשה. המאבטח שמנע את כניסתו אמר באותה שעה: "אמרו לי לחכות עד שיבוא מישהו לבדוק". כמו כן, לפני כחצי שנה נאלץ מתנדב פלסטיני לרדוף אחרי האמבולנס לאחר שבית החולים לא אישר לו להיכנס כשהוא בתוך הרכב. 
 

בית החולים שערי צדק מסר בתגובה: "האמבולנס לא עוכב, והנער הוכנס מידית ללא שהות. שערי צדק מגנה את פליטת הפה האווילית. מדובר בעובדת של חברת אבטחה המספקת שירותי אבטחה לבית החולים, העובדת הושעתה ותועמד לפני ועדת משמעת בחברת האבטחה.