המתמודד על ראשות עיריית ירושלים, יוסי דייטש, חטף מכה קשה לשאיפותיו לאחר ההכרזה של דגל התורה וש"ס על תמיכתם במועמד משה ליאון במירוץ. משמעות הדבר שהמועמד החרדי לא יזכה לתמיכה רחבה מצד הציבור החרדי, מה שמקטין את סיכויו להצליח לזכות בראשות העיר מול המתמודדים ליאון והשר זאב אלקין. 



את הסיבה מאחורי התמיכה במשה ליאון חושפים גורמים בדגל התורה, אשר מסרו כי שר הביטחון, אביגדור ליברמן, דרש כי דגל התורה יתמכו במתמודד משה ליאון, אחרת יסכל את אישור חוק הגיוס, כך פורסם בערוץ "כאן" היום. בישראל ביתנו מכחישים את הדברים. 
דייטש הגיב להתפתחויות ואמר: "אני בעזרת השם מתמודד ובעזרת השם אאסוף עוד ועוד אנשים שיאמינו במסר שאני מוביל: צריך לשנות את ירושלים. לירושלים לא חסרים פוליטיקאים, חסר מישהו שיבוא לנהל את ירושלים, מישהו שיקום בבוקר ויחשוב איך מנקים את ירושלים, איך בונים כיתות בירושלים, איך אנחנו מביאים מוסדות חינוך לירושלים, איך דואגים לתעסוקה בירושלים, איך גורמים לכך שההגירה השלילית תיפסק, איך אנחנו מביאים עוד ועוד זוגות צעירים לירושלים. זה מה שצריך לעשות".

ימים ספורים לפני שנחתם הדיל עם ליאון, דייטש היה בטוח שהוא ישיג את תמיכת דגל התורה שתיתן זריקת מרץ רצינית למירוץ שלו. "קיבלתי את ברכתה של אגודת ישראל", סיפר דייטש ל"החדשות", "אני נמצא בישורת האחרונה לקבל את ברכתם של השותפים הטבעיים שלנו, שאלה דגל התורה, גם כן אני מאמין שעד יום כיפור נקבל את ברכתם, אני מכיר הרי את המו"מ, ואני לא חדש בפוליטיקה, ואני יודע את הדינמיקה, איך עובדים הדברים בסיעות החרדיות".



"הם ייתנו את התמיכה, אני נמצא איתם במו"מ, אני ממעט לישון ויותר מתעסק במו"מ, אני לא חושב שיש תרחיש שהליטאים לא יתמכו בי", המשיך ואמר דייטש בביטחון, "אני רץ, וכך גם עם ש"ס. אני ישבתי עם השר אריה דרעי כמה וכמה פעמים, והוא אמר לי: 'ברגע שאתה תסיים עם הבית שלך, שזה אגודת ישראל ודגל התורה, אני מודיע לך שאנחנו נבוא ונצטרף".