שנה לאחר שפרץ לתודעה הציבורית קמפיין #METOO, דבריו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הצליחו להצית סערה שהביאה להתפרצותו מחדש של הקמפיין בצורתו החדשה: #WhyIDidntReport. כזכור, בציוץ לפני יותר משבוע, טען טראמפ, תוך שהוא מבקש להגן על מועמדו לבית המשפט העליון ברט קוואנו, כי המתלוננת ריסטין בלאסי פורד, היתה צריכה להתלונן מוקדם יותר: "אין לי ספק שאם התקיפה של ד"ר פורד הייתה גרועה כפי שהיא טענה, היא או הוריה האהובים היו ישר מגישים תלונה אצל רשויות החוק המקומיות. אני מבקש שהיא תציג את התלונות האלו כדי שנוכל ללמוד על תאריך, שעה ומקום".
דבריו של הנשיא הצליחו להצית סערה ברשתות החברתיות ברחבי ארצות הברית ובעולם כולו וכך גם בישראל. בימים האחרונים שיתפו גולשים רבים, בהם גם אנשי תקשורת וידוענים נוספים, בתקיפות מיניות שחוו בצעירותם. כל זאת תחת ההאשטאג בגרסה המקומית - #לאהתלוננתי.
בין המשתפים, היה עיתונאי "הארץ" ניר גונטז', שהאשים אדם שמכהן כיום בתפקיד ביטחוני במשרד ממשלתי. "הייתי בן 15 בערך, מתנדב במשמר האזרחי. בבסיס הזה התנדב גבר, אני מעריך שאז היה בערך בן-30, שהיה ידוע בזה שכל לילה הוא תופס גנבי רכב. הוא הציע לי להצטרף אליו פעם אחת. מארב. פרדס חשוך. אנחנו בניידת פורד טרנזית עם מושב אחד ארוך מקדימה. הוא ליד ההגה. הוא שואל האם אני עייף", כתב גונטאז'.

"אני משיב שלא", הוסיף, "הוא מציע לי בכל זאת "לשים עליו ראש". סרבתי. הוא סרב לקבל את הסירוב, ושם את הראש שלי על הזין שלו. זה נמשך כחצי דקה אולי, דרשתי לחזור לבסיס, החזרתי את הנשק והלכתי הביתה. בדיעבד, אין לי ספק שלא הייתי היחיד. אחרי עשורים פגשתי אותו במקרה. הוא מועסק כיום במשרד ממשלתי".
העיתונאית והפובליציסטית חנה קים, שיתפה כי הוטרדה בעבר על ידי פוליטיקאי בכיר: "הוא היה פוליטיקאי בכיר, שלקח אותי טרמפ מהכנסת והבטיח שיוריד אותי בביתי בת"א. כרבע שעה מהיעד, הוא עצר לפתע, דחף את לשונו לפי והשתיל לי, ללא כל התרעה מוקדמת, בלי שום קשר לנושאים הפוליטיים שעליהם דיברנו, נשיקה רטובה עם הלשון. שאלתי אותו מה זה היה צריך להיות. הוא לא ענה. לאחר כחמש דקות, הוא עצר את המכונית ואמר לי שכאן הוא עוצר, ושאני חייבת לרדת, כי הוא לא גר בת"א. כן, אני יודעת שהעדות שלי היתה יכולה להאיר אחרת את כל ההצהרות האחרונות שלו על כך שהורשע "באופן חד פעמי" במעשה דומה, ואין יום שעובר שאני לא מייסרת את עצמי שלא התלוננתי".

העיתונאית סילבי קשת כתבה: "לא התלוננתי, כי גמרתי עליו. בעטתי באשכיו  בעקבי המגף ועוד שפכתי עליו מיים קרים וזרקתי את מעילו מהחלון לגשם, וגם דרשתי וקיבלתי פיצוי על השמלה שקרע. השפלתי אותו לכן לא היתה לי פוסט טראומה. בעיתונות , הייתי הראשונה לגנות את השופטים הנבזיים שלא האמינו למתלוננות שלחו את המניאקים הביתה".

איש התקשורת מלך זילברשלג כתב גם הוא על אירוע בנערותו: "לא התלוננתי כי נגעלתי והעדפתי להדחיק את זה. אני הייתי בן 13 או 14, הוא היה מבוגר ממני בהרבה שנים וזה קרה במקווה שהלכתי אליה כל בוקר בזמן הלימודים בישיבה בבני ברק. כשראיתי שאני לא המוטרד היחיד פתחתי עליו את הג'ורה שלי בצרחות, כל הנוכחים בהו בי והוא ברח משם כמו עכבר ביבים".