אישה בת 70 נהרגה הערב (שלישי) לאחר שנפגעה מרכב פרטי בשדרות בן זאב בבית שמש. צוותי "איחוד הצלה" ביצעו פעולות החייאה באישה שנפצעה באורח אנוש ונמצאה כשהיא ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותה. נהגת הרכב הפוגע, אישה בת 60, טופלה במקום לאחר שסבלה מחרדה ועוכבה לחקירת המשטרה, שחוקרת את נסיבות התאונה



יחיאל רוזנברג, חובש ב"איחוד הצלה" סיפר: "בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה בקשישה שסבלה מפגיעת רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. למרבה הצער, בתום מאמצי ההחייאה נאלצנו לקבוע את מותה בזירה. עקב אופי התאונה נוצרו עומסי תנועה כבדים. נהגת הרכב טופלה בזירה עקב חרדה".



בנוסף, נקבע מותו של רוכב אופנוע בן 40, שנפגע מרכב פרטי ברחוב יעקב פיכמן בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לנפגע טיפול רפואי, ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו. פאראמדיק מד"א ליאור בש סיפרה: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופנוע, ובסמוך על הכביש שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה, ללא נשימה ולא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה, בסיוע כונני מד"א ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו את מותו". 



לפני שלושה ימים נהרג ילד בן 10 לאחר שנפגע מאוטובוס באזור בית חנינא. לאחר הפגיעה, הוא הובא למרפאה מקומית סמוך לכניסה לשכונה הנמצאת במזרח ירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.