הקטל בדרכים נמשך, ולמרות שמדובר בירידה יחסית לשנה שעברה, עדיין נראה כי זוהי אחת הבעיות המרכזיות ביותר בישראל. הבוקר (שני) הוזעקו כוחות ההצלה לכניסה לכפר קרע, שם התקבלה קריאה על תאונה קשה בין שלושה כלי רכב. לאחר ההגעה למקום התברר כי ישנו פצוע קשה, אשר עבר החייאה במהלך האירוע, אך למרות הניסיונות, בסופו של דבר הוא מת מפצעיו. שלושה אנשים נוספים נפצעו בדרגה קל ובינוני.



התאונה אירעה בכביש 65 סמוך לכניסה לכפר קרע, וחובש בכיר במד"א אלירן יחזקאל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ומספר כלי רכב, הרכבים היו עם פגיעות פח קשות, שמשות מנופצות וכריות אוויר שנפתחו".



"בסמוך לאחד מכלי הרכב במרכז הצומת שכב גבר כבן 60 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעת ראש קשה, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה אבל הפגיעה הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. 3 פצועים נוספים במצב בינוני וקל טופלו בשטח ופונו באמבולנסים לבי"ח הלל יפה כשמצבם יציב".



אמש אירע מזל גדול שבנס הסתיים ללא נפגעים, לאחר שבמהלך פעולות אכיפה על כביש 1, זיהו שוטרי אגף התנועה משאית שנעה לכיוון מערב באזור מחלף שורש כאשר נהג המשאית מוציא את ידיו דרך החלון וסימן בבקשה לסיוע. השוטרים שנסעו במקביל אליו במהירות של 90 קמ"ש לערך הבינו מהנהג כי הוא מסמן שאבדו הבלמים במשאית, ואין לו אפשרות לעצור וככל הנראה מדובר באירוע של סכנת חיים ממשית לנהג, ולכל משתמשי הדרך בסביבתו.



במהלך הנסיעה בירידות התלולות הצליחו השוטרים לפנות נתיב נסיעה "סטרילי" לנהג המשאית ולשמור על מרווח בין כלי הרכב הנוספים שנעים עמו על הכביש. לאחר מספר ק"מ הצליח הנהג, בסיוע והכוונה של השוטרים, לעצור את המשאית במחלף לטרון ללא נפגעים בנפש או ברכוש. בבדיקה הוברר כי הנהג, תושב אזור המרכז בן 36, נוהג על המשאית עם ליקויי בטיחות ותקינות חמורים. בסיום בדיקת התקינות המשאית הושבתה ורישיון הנהיגה נפסל ל-30 ימים עקב הליקויים שנמצאו וסיכון כלל משתמשי הדרך.