קצין הביטחון של בית החולים פדה-פוריה שבטבריה, תפס והביא למעצרו של צעיר שגנב תיק מאביה של מאושפזת בבית החולים, ביום שישי האחרון. תושב מג'אר שבתו עברה ניתוח באותו בוקר במרכז הרפואי, פנה למשרדי הביטחון וסיפר כי בעת שהיה עם בתו בחדר הניתוח, נגנב לו תיק אישי ובו 4,500 ש"ח במזומן. את התיק הוא הניח ללא השגחה, בחדר ההמתנה הנמצא סמוך למתחם חדרי הניתוח.



לאחר קבלת התלונה יצא צוות מאבטחים למחלקה, ואיתר התיק בתא השירותים הסמוך לאזור חדרי הניתוח, כשהוא ריק מתכולתו. קצין הביטחון, גרשון ז'ידובצקי, סיפר: "התחלנו לסרוק במצלמות את מסלול הגעתו של התיק לשירותים, בטווח של שעה לאחר הגניבה. זיהינו חשוד המגיע עם עגלת תינוק ועליה תיק אישי, מסתכל לצדדים לוודא שאף אחד לא רואה אותו. החשוד השאיר את עגלת התינוק במסדרון ונכנס במהירות לשירותים כשהתיק בידו. תוך זמן קצר הוא נראה יוצא מהשירותים בלי התיק ועוזב את המקום".



החשוד והרכב השכור אליו נכנס, אותרו על ידי מצלמות האבטחה. בהמשך, הועבר מספר לוחית הרישוי למשטרה אשר מצאה את הרכב, מה שהוביל תוך זמן קצר למעצרו של החשוד בגניבה. גרשון הקב"ט מסכם, "לשמחתנו הרבה, החשוד נתפס באותו יום, כשסכום הכסף הגנוב עדיין ברשותו. הוא נעצר והסכום הוחזר לבעליו. קשה לתאר כמה שמח אותו האב שממנו נגנב הכסף ואת תחושת ההקלה שחש כשהכסף הוחזר לו. מכל מקום, אנו חוזרים וממליצים לא להביא סכומי כסף גדולים, או דברי ערך לביה"ח".