"בשלב השני, התאמנו והנגשנו את יחידת הלימוד לתלמידים עיוורים. מטרת המחקר הייתה לבחון את יכולת הלמידה של שתי קבוצות: תלמידים עיוורים הלומדים באמצעות יחידת הלימוד בלבד, כלומר עם פלט ברייל וקול, וקבוצה שנייה אשר כללה תלמידים עיוורים הלומדים באמצעות אותה יחידת לימוד בתוספת המודלים הקוליים הבאים לחקות הדגמות חזותיות". ממצאי המחקר הצביעו באופן מובהק על כך שהתלמידים בשתי הקבוצות רכשו ידע חדש, אך התלמידים אשר למדו באמצעות הסימולציות הקוליות הגיעו לתוצאות גבוהות יותר, הן במהלך הלמידה ביחידת הלימוד והן במבחן המסכם.