מוטי לוי מתל אביב, נכה צה"ל עיוור, מתקשה למצוא דירה להשכרה בצפון תל אביב - בגלל כלב הנחייה שלו. בתו החורגת, שרית מויבר, כתבה על כך פוסט כאוב בפייסבוק, שהפך ויראלי. "רציתי להעלות את המודעות בקרב בעלי דירות", היא אומרת למעריב. "הוא לא בחר להיות בעל כלב. הכלב הזה הוא העיניים שלו".
לוי נפצע לפני שנים רבות בעת שירותו הצבאי, כשהיה קצין בחיל השריון. הוא עבר שיקום ארוך, בין היתר, בזכות כלבי הנחייה שמהווים נדבך חשוב בשילוב של לקויי ראייה בחברה. במהלך השנים הכיר את רונית, אמה של מויבר, שהייתה גרושה ואם לשתיים, והשניים נישאו והתגוררו בקיבוץ דגניה א'. 
לפני 35 שנים החליטה המשפחה לעבור להתגורר בתל אביב. בני הזוג שכרו דירה בשכונת רמת אביב והשתקעו שם. לאחרונה, לאחר שכל הילדים כבר עזבו את הבית, הם החליטו לעבור לדירה קטנה יותר. לדברי מויבר, כאן החלה עוגמת הנפש. "הם קיבלו המון דחיות", היא מספרת. "בארבע מקרים לפחות, הובהר להם שמה שעומד בינם לבין הדירה הוא הכלב".

הכלב, צ'סטר, הוא השישי במספר שמלווה את לוי. "הוא כלב מחונך לחלוטין. יושב במקום אחד ובטח לא הורס את הדירה. זה יותר מכלב רגיל, הוא העיניים שלו. הדחייה כואבת כל כך. זה כמו שידחו חלק ממנו. מאז הוא חווה עצבות נוראית. זאת לא הפעם הראשונה שמפלים אותו בגלל הכלב. נהגי מוניות מסרבים לעלות אותו".
אמה של מויבר, רונית, מציינת כי "אחרי שגילו שמוטי עיוור, הכניסו שינויים בחוזה והכניסו סעיפים על הכלב. פתאום דרשו ערבים ודברים מהסוג הזה. אחד המתווכים ניסה לעזור ואמר לבעל הדירה שמוטי רק 'לא רואה כל כך טוב' כדי שלא יהיו עניינים. זה פוגע מאד".  
אתמול כתבה מויבר בפייסבוק: "אני רוצה להוציא משהו שיושב לי על הלב... ההורים שלי מחפשים לשכור דירה באחת השכונות הצפוניות של ת"א. אבא שלי עיוור נכה צה"ל. איש מדהים, עובד, משכיל. הם אנשים נפלאים. כל אחד היה חולם על כאלו אנשים שישמרו לו על הדירה. אבל מה... בגלל שהוא עיוור יש לו כלב נחייה.. מדהים, שקט ונקי, שמשמש אותו. רוב בעלי הבתים כששומעים שיהיה כלב בבית, סוגרים בפניהם את הדלת.. לדעתי זה פשוט לא נורמלי.. נכה צה"ל לא יכול להשכיר דירה בגלל הכלב שמשמש כעיניו. תגידו לי, לא לבכות..?".