אורי בן שמחון, תלמיד כיתה ז' בן 12, טוען כי הוכה על ידי נהג אוטובוס אגד שסתר לו במהלך נסיעה. "זה די פוגע ומשפיל מה שקרה אתמול", אמר אורי בראיון לתוכנית 'שש עם עודד בן עמי' בערוץ 12, "הנהג היה מאוד עצבני, אמר לי תשלם יותר מהר וסטר לי כי התעכבתי בביצוע התשלום. הוא התנהג כך גם לילדים אחרים".
אמו של הנער סיפרה על האירועים ואמרה: "לא ברור לי מה הרגיז אותו אבל זה גם לא ממש מעניין אותנו. אורי היה הראשון שעלה על האוטובוס כך שלא היו אפילו ילדים שאולי עצבנו אותו רגע לפני".

"הוא ניסה לשים את הרב קו שלו ולא הצליח. הוא אמר לו 'יאללה יאללה' מהר וחטף לו את הארנק. אורי לא הבין מה שהולך סביבו והלך לפנים האוטובוס ואז הוא הרגיש שהוא מושך לו ביד ונותן לו סטירה על הלחי. ילד שעולה על הסעה צריך להיות מוגן".
מאגד נמסר בתגובה כי הנהג מכחיש לחלוטין את המיוחס לו. "לדבריו, הנער עלה לאוטובוס ולא שילם. הנהג ביקש ממנו להציג רב-קו, הנער נכנס לפנים האוטובוס לבקש מחבריו לסייע לו בתשלום. הנהג טוען שבשום שלב לא הרים יד על הנער ולא היה ביניהם מגע פיזי. בעקבות השיימינג שנעשה לו ברשתות החברתיות, החליט הנהג להגיש תלונה במשטרה".