שני פועלים הרוגים בתוך שלוש שעות: פועל כבן 30 נהרג היום (חמישי) לאחר שנלכד מתחת לקיר בטון שקרס באתר בניה במועצה אזורית לכיש. חובשים ופראמדיקים של מד"א ציינו כי הוא אותר ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום. 
חובש בכיר במד"א גלעד אוירבך סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב באתר הבניה כשהוא סובל מפציעה רב מערכתית קשה. סיפרו לנו שהוא נפגע מהקיר שקרס וחולץ ע"י הפועלים כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
מוקדם יותר היום, פועל נוסף כבן 30 נהרג לאחר שנפגע מחפץ כבד באתר בנייה ברחוב שבו בבאר יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, אך נאלצו לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה מתקדמות. פראמדיק מד"א חן מיכאל, סיפר: "מצבו של הגבר, שהיה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, הדרדר במהירות והוא איבד דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מארגון ״קו לעובד״ נמסר כי "היום נוספו שני הרוגים למניין ההרוגים בתאונות עבודה בבניין ובכך מגיע מניין העובדים שנהרגו בתאונות עבודה בענף הבניין בשנת 2019 ל-45. זאת לעומת 38 עובדים שנהרגו בענף הבניין בשנה החולפת. 
רק לפני שנה נראה הדברים אחרת. דצמבר 2018 התאפיין באפס הרוגים. חודש לפני כן, בנובמבר, נחתם הסכם בין ההסתדרות למשרד האוצר שמטרתו הייתה שיפור בטיחות העובדים. המסר מצד כלל הגורמים, הרשויות ואיגודי העובדים, היה של אכפתיות שמשמעותה תהיה הרתעה. שנה אחר כך ואין זכר לדברים".
לטענת הארגון, יו״ר ההסתדרות מתנער מאחריותו לבטיחות העובדים, לא מוטלים עיצומים על קבלנים בשל ליקויי בטיחות, אתרי בנייה בהם נהרגים עובדים נסגרים ליומיים בלבד ונפתחים שוב ללא כל בדיקה של הליקויים והאם תוקנו. "חקירת התאונות דלה עד מאוד. לכך יש להוסיף כי מרבית סעיפי ההסכם בין ההסתדרות לאוצר לא הושלמו או יושמו. 
ישראל בדרך למערכת בחירות נוספת, והעובדים ממשיכים בחייהם לשלם על היעדר מדיניות ומשילות", הסבירו.