בהפרש שעות בודדות: שני מקרי טביעה אירעו היום (חמישי) במוקדים שונים בארץ. בשעות הבוקר המוקדמות, גבר כבן 80 טבע למוות בחוף ארגמן בעכו, וזמן קצר לאחר מכן, התקבל דיווח על מקרה טביעה של אישה בת 77 בחוף גאולה בתל אביב.

בן ה-80 נמצא מחוסר הכרה על ידי עוברי אורח, שהזעיקו את חובשי מד"א למקום. החובשים ביצעו בו פעולות החייאה במקום שבסופן נקבע מותו. חובש בכיר במד"א, פיראס רייס, סיפר: "אזרחים שהיו במקום זיהו את הגבר מחוסר הכרה במים, משו אותו לחוף והתחילו בפעולות החייאה בסיסיות בהנחיית מוקד מד"א. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

חובש רפואת חירום במד״א אברהם ארנון סיפר: ״כשהגענו למקום הובילו אותנו אל האישה שהייתה מחוסרת הכרה, מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופתי״. עם זאת, מצבה של האישה היה קשה מדי והחופשים נאלצו לקבוע את מותה.

מקרים אלו מתווספים לרצף של טביעות רבות מאז תחילת יולי. כזכור, בתחילת החודש טבע למוות מיכאל בן זיקרי (45), לאחר שחילץ אישה כבת 40 ואת שלושת ילדיה (7, 10, 14) באגם ליד זיקים. במקרה אחר שאירע לפני כשבועיים, גבר בן 70 נמשה מן המים ללא רוח חיים בחוף באשקלון.