"מקפידה על ההנחיות באופן מחמיר": בהמשך לדיווחים כי רעייתו של ראש הממשלה שרה נתניהו הפרה את תקנות הסגר והזמינה ספר שהגיע לביתה בניגוד להנחיות, היום (רביעי) פורסמה תגובה מטעמה של נתניהו, בה נטען כי הקפידה על כללי הזהירות הנדרשים.

"הגברת שרה נתניהו מקפידה באופן מחמיר על הנחיות משרד הבריאות. בתקופה הסגרים היא לא יצאה מביתה והיא מנהלת את השגרת עבודתה כפסיכולוגית ילדים בעיקר באמצעות פגישות זום ושיחות טלפון", נכתב בהודעה. 

הסרטון שפרסמה שרה נתניהו. צילום: רשתות חברתיות

עוד הוסיפו כי "הגברת נתניהו מקפידה הקפדה יתרה שהיא ובני ביתה יעטו מסיכה, גם בתוך הבית, וכך גם עובדי המעון ונותני השירותים שמגיעים אליו. היא הקפידה על הכללים גם בראש השנה ובסוכות, וביום כיפור התפללה ברחוב ליד הבית". 

בהמשך צוין כי נתניהו לא רק שמקפידה על הכללים בעצמה אלא גם קוראת לציבור להישמע להוראות, ואף צילמה סרטון הסברה בנושא עטיית מסיכות. "מאחר והגברת נתניהו היא דמות ציבורית משפיעה, ומדובר בסרטון לשירות הציבור, היא הניחה שניתן להשתמש בשירותי ספר, כפי שנהוג בערוצי טלוויזיה. היא והספר עטו מסיכות וכפפות בזמן ששהו יחד, והיא אף ביקשה מהספר להימנע משיחה מטעמי זהירות", הוסבר.

אנשי תקשורת שונים הביעו תמיכה באשת ראש הממשלה ברשתות החברתיות, וטענו כי לא מדובר בנוהג שונה ממה שקורה לפני שידור בכלי תקשורת אחרים.