גבר כבן 40 נהרג היום (רביעי) בתאונת דרכים בין משאית ורכב פרטי בכביש 90, בין קיבוץ לוטן לקיבוץ יהל. חובשים ופראמדיקים של מד״א קבעו את מותו במקום, והעניקו טיפול רפואי לנוסעת הרכב הפרטי, אישה כבת 35 במצב קשה, הסובלת מחבלות בראש ובגפיים התחתונות, ולנהג המשאית, שמצבו קל.

חובשת רפואת חירום במד"א בינה נעים, סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין משאית ורכב פרטי, נהג הרכב היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקות רפואיות מקיפות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". היא הוסיפה: "נוסעת הרכב  שהייתה ליד הנהג נפצעה באורח קשה וסבלה מחבלות בגופה מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי בסיוע כוח רפואה של צה"ל והיא פונתה במסוק מד"א לבית החולים סורוקה. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל במקום".

מוקדם יותר היום, אדם נהרג ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (רביעי) בכביש 505, סמוך למגדלים, בין שני כלי רכב פלסטינים. צוות רפואי של מד"א קבע את מותו של ההרוג במקום התאונה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי, בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

ביום שבת נעצרו חמישה תושבי בסמת טבעון על ידי חוקרי ובלשי המשטרה של מרחב אשר שבמחוז חוף כחשודים במעורבות בתאונת דרכים עצמית, בעקבותיה חולצה על ידי צוותי כיבוי והצלה מתוך רכב בוער גופת גבר. התאונה נגרמה לאחר שהנהג ניסה להימלט ממחסום משטרתי שהוצב במיוחד כדי ללכוד אותו, לאחר שהצליח להערים על שוטרים שניהלו אחריו מרדף.