מקרה נוסף של התעללות בבעלי חיים: המשטרה עצרה אתמול גבר בן 61 מראשון לציון החשוד בהתעללות בחתולים שנמצאו בדירתו, הודות לתושייתה של שכנתו.

אתמול התקבלה במוקד המשטרה קריאה מתושבת העיר על ריח חריף של ריסוס המגיע מדירת השכן שלה. שוטרים שהגיעו למקום, איתרו בדירתו של השכן שני חתולים כשהם קשורים בחוטי ברזל ולאחד מהם חתך עמוק. החתולים הועברו לטיפול הווטרינר העירוני. החשוד נעצר לחקירה בתחנה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

חתול נוסף שנמצא בדירה בראשל''צ לאחר שעל פי החשד עבר התעללות (צילום: דוברות המשטרה)
חתול נוסף שנמצא בדירה בראשל''צ לאחר שעל פי החשד עבר התעללות (צילום: דוברות המשטרה)

וההתעללות בבעלי חיים שהפכה למכת מדינה מגיעה גם לאילת: שלושה כלבים חולצו מחצר בית מגורים במצב קשה מאוד לאחר חשש להזנחה והתעללות והועברו לטיפול הווטרינר העירוני, הבעלים טרם אותר ונערכות פעולות לאיתורו והבאתו לחקירה.

הכלבים חולצו בעקבות דיווח שהתקבל אתמול בבוקר במוקד 100 של המשטרה שתיאר כלבים קשורים בחצר בית באילת ללא מים או אוכל במשך תקופה ממושכת עם כלבה אחת פצועה. השוטרים איתרו את ביתו של בעל הדירה שפתחה עבורם  את דלת הבית והחצר, שם נגלה לעיניהם מראה קשה של כלבה פצועה ועוד שני כלבים קשורים במצב מיובש, בבית אותר כלב פקינז.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לאזרחים לדווח על כל אירוע של התעללות או הזנחה של בעלי חיים למשטרה על מנת לאפשר מתן מענה מקצועי ומהיר. המשטרה תפעל באפס סבלנות כלפי התעללות בבעלי חיים מכל סוג שהוא ותמצה את הדין עם המעורבים".