מצבו של איציק סעידיאן, הלום הקרב שהצית את עצמו לפני כשבוע מול אגף השיקום במשרד הביטחון מוסיף להיות קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו. לאה סעידיאן, אחותו של איציק, התארחה הבוקר (שלישי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפרה על מצבו: "הוא עדיין במצב קשה, אנחנו מתפללים ומחכים לשמוע שיצא מכלל סכנה".

בפתח הראיון סיפרה סעידיאן על הניתוח שעבר אחיה: "איציק עבר ניתוח, אנחנו בעזרת השם בעוד שבוע נדע אם הוא צלח. מתפללים. הניתוח ארך כמעט ארבע שעות. אני שומעת אנשים שבאים ואומרים לי 'לאה אנחנו שמענו שמצבו יותר טוב, שהניתוח צלח' וכל מיני כאלה. חברים יקרים, אחים יקרים, אני רוצה להסביר לכם שאנחנו מחכים שהרופאים יגידו לנו שהוא יצא מכלל סכנה. עד שאנחנו לא שומעים את זה, ואנחנו לא שמענו, אנחנו בין שמיים לארץ, אנחנו רוצים לשמוע את זה".

עוד הוסיפה סעידיאן כי "הגוף עמד בטלטלה. בעצם כל דקה שהוא נמצא במצב שבו הוא נמצא כרגע זה נס".

במענה לשאלה האם אחיה מגיב לקולות בני המשפחה או למוזיקה שהם משמיעים לו השיבה סעידיאן: "לפי לחץ הדם אנחנו רואים מדי פעם  ניצוצות של תגובה".

הפגנה למען איציק סעידיאן מול משרד הביטחון, קרדיט אבשלום ששוני

על התמיכה שהמשפחה מקבלת מעם ישראל אמרה: "עוטפים אותנו בחום, באהבה. מרגישים את כל עם ישראל איתנו, מודים לכם על כל רגע, אלפי אנשים מגיעים אלינו".