תרומה לקהילה ומחזור לסביבה. לרגל יום איכות הסביבה העולמי שצוין אתמול מפרסם הארגון פתחון לב כי במהלך השנה החולפת נתרמו כ־960 טון ביגוד למען נזקקים וגויסו כמיליון וחצי שקל למען רכישת סלי מזון - באמצעות הבגדים שנמכרו מחדש לתעשייה. 

מרבית הבגדים מתרומות מגיעים ישירות למבקשי הסיוע, בעוד חלקם עוברים הליך מחזור על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים ומיועדים לשימוש מחדש בתעשייה, כאשר הכסף שמגיע מיועד לרכישת סלי מזון למען מבקשי הסיוע של הארגון.

מפעל מחזור בכרמיאל המעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים ממיין את הבגדים והופך אותם לשמישים וייעודיים לצורכי התעשיות השונות. בארגון קידמו בשנים האחרונות באופן משמעותי את ערכי המחזור, הקיימות ואיכות הסביבה – ופועלים מסביב לשעון על מנת להפוך את הבגדים הישנים שנתרמו למוצר סביבתי שכאמור חוזר לקהילה בדמות סל מזון. כיום ניתן לתרום ביגוד לארגון במרכזי הסיוע ברחבי הארץ ובסניפי תחנת הדלק סונול.

מנכ"ל פתחון לב אלי כהן מספר: "לערכי נתינה, ערבות הדדית וסיוע לאחר, אשר מייצגים את הארגון בשנים האחרונות, התווספו לאחרונה תוספות משמעותיות בדמות שמירה על הסביבה, מחזור וקיימות. הרחבת מערך הערכים תוך סיוע נרחב יותר לקהילה – היא הסיבה לקיומנו, ואנו מברכים על התרומות הנרחבות שהגיעו אלינו במהלך השנה".

עוד מדגיש כהן: "כולי תקווה כי גופים וחברות מסחריות במשק יפעלו באופן נרחב ומשמעותי יותר למען הקהילה והסביבה – למען העתיד של כולנו".