לאור הממצאים, ממליצים החוקרים, איתמר יקיר, רועי קנת-פורטל וגבי גורדון יחד עם חוקרי שירות התעסוקה, גל זהר וניסן אברהם: "בהתחשב בפגיעות המיוחדת של האוכלוסייה המבוגרת, יש לבחון היטב את האופן וההרכב של תמיכה דיפרנציאלית לפי קבוצת גיל, לאורך משברים ובתקופות היציאה מהם. כמו כן יש להתאים את הכלים לאוכלוסיות השונות לפי סוג האתגרים עמם מתמודדת כל קבוצה – למשל, נראה כי למבוגרים ששהו מחוץ לתעסוקה לאורך זמן ממושך יותר, דרושה בראש ובראשונה תמיכה בהתמצאות בשוק העבודה, ובמציאת משרות. לעומת-זאת, לצעירים, ובפרט צעירים חסרי השכלה אקדמית, ניתן להציע הכשרות מקצועיות כלליות (למשל, מיומנויות דיגיטליות) או הכשרות המכוונות לרכישת מקצוע".