נשיא המדינה ראובן ריבלין העניק במהלך כהונתו 1,830 חנינות ומחק 1,365 רישומים פליליים, מהם 350 רישומים פליליים לחיילים. לנשיא הוגשו 13 אלף בקשות לחנינות.

הנשיא ערך 932 סיורים בכל קצוות הארץ, כולל במגזר הערבי, 131 ביקורים בצה"ל, 62 ביקורי ניחומים אצל משפחות נפגעות פעולות איבה, ו־190 ביקורי ניחומים אצל משפחות חללי צה"ל.

במהלך כהונתו הוא ערך 35 ביקורים ממלכתיים בחו"ל, האחרון שבהם בשבוע שעבר בבית הלבן כאורחו של הנשיא ג'ו ביידן. הביקורים הממלכתיים התחלקו ליבשות: 24 ביקורים באירופה, ארבעה ביקורים באמריקה, חמישה ביקורים באסיה, ביקור אחד באפריקה וביקור אחד באוסטרליה.

ריבלין קיים 879 מפגשים מדיניים, ערך 5,846 פגישות, 866 אירועים, 21 ביקורים בבתי חולים, השתתף ב־115 אירועי תרבות, השביע 454 שופטים, קיבל 168 כתבי האמנה משגרירים, קיים 47 שעות התייעצות עם סיעות הכנסת - שבסופן הטיל מנדט להרכבת ממשלה שמונה פעמים במהלך חמש מערכות בחירות.

ריבלין פתח את שערי בית הנשיא לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל לכ־130 אלף מבקרים שהגיעו לסיורים מודרכים. 170 אלף ביקורים נעשו באופן מקוון באתר בית הנשיא. 40 אלף מבקרים פקדו את בית הנשיא במסגרת אירועי הבית הפתוח בחג הסוכות. 40,952 פריטי דואר התקבלו לצד 2,144 פניות ציבור. כהונתו של הנשיא היוצא תיזכר בין היתר בשל "נאום השבטים" שנשא ביוני 2015, כשנה לאחר תחילת כהונתו.

בנאום, שעורר פולמוס ודיון ציבורי רחב, ביקש להציג בפני העם בישראל ראי המשקף את תמונת המצב של החברה הישראלית, ולהציג את חזונו לסדר ישראלי חדש, המבוסס על שותפות בין ארבעת המגזרים המרכזיים שמרכיבים את החברה הישראלית: חילונים, דתיים־לאומיים, חרדים וערבים.

"נאום השבטים" הניע את ייסודה של תוכנית הדגל "תקווה ישראלית" על מיזמיה השונים - בחינוך, באקדמיה, בתעסוקה וברשויות המקומיות, שתכליתה להפוך את חזון השותפות למציאות.

בתקופת ריבלין זכו 84 יחידים וארגונים באות הנשיא להתנדבות. 840 חיילים קיבלו את אות מצטיין נשיא המדינה. 54 דוקטורנטים מצטיינים זכו במלגת נשיא המדינה. תשעה כותבים ויוצרים זכו בפרס לשירה עברית.

אחת היוזמות הבולטות של ריבלין כנשיא הייתה פסגת מנהיגים בינלאומית לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ־בירקנאו, על רקע העלייה המדאיגה באנטישמיות ברחבי העולם. בפסגה שהתקיימה בחודש ינואר 2020 הגיעו לירושלים כ־50 ראשי מדינות ומנהיגים, בהם מלכים, נשיאים וראשי ממשלות מכל רחבי העולם.

בנוסף, בשנות כהונתו הנשיא העניק את חסותו לאירועים שונים המבקשים להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי ולפעול למיגורה של תופעת האלימות נגד נשים.

תופעה נוספת שזכתה לפעילות נרחבת של הנשיא היא הבריונות והחרמות בקרב ילדים ובני נוער – בכיתה, ברחוב וברשת. בהמשך השיק הנשיא את הקמפיין "לא עומדים מהצד", שמטרתו להעלות מודעות לסוגיית החרמות והבריונות בקרב ילדים ובני נוער ברשתות החברתיות.