עוד היסטוריה בדרך: חברת התעופה הלאומית של בחריין, גולף אייר, נערכת להשקת קו טיסות ישיר בין נמל התעופה בן גוריון לבירה מנאמה החל מה-4 באוקטובר השנה. החברה מתכננת להפעיל שתי טיסות שבועיות בקו, בימים שני וחמישי במטוסי איירבוס. בינתיים, בענף התעופה מנסים להתאים את יעדי הטיסות בהתאם להנחיות החדשות והמשתנות של משרד הבריאות.

נכון להיום, על פי ההנחיות, מחוסנים ומחלימים אינם נדרשים בבידוד ביעד, והחל מה-31 בחודש אין צורך בבידוד בחזרה לישראל. אבל נדרשת בדיקת קורונה בכניסה לבחריין, ומי ששוהה מעל עשרה ימים נדרש לבצע בדיקה שנייה ביום העשירי. עם זאת, לנוכח ההנחיות המשתנות בהתאם למצב התחלואה בישראל ובבחריין, ההנחיות עלולות להשתנות ומומלץ לעקוב.

מטוס המשלחת הבחריינית נוחת בנתב''ג (צילום: צילום מסך)
מטוס המשלחת הבחריינית נוחת בנתב''ג (צילום: צילום מסך)

בחריין היא מדינה קטנה השוכנת במפרץ הפרסי, ונחשבת לאחת מהמדיניות המודרניות בעולם הערבי. ייחודה הוא השילוב בין מדינה מודרנית לצד היסטוריה עשירה. היו שכינו את בחריין "פנינת המפרץ" בזכות יופייה הייחודי והאיים המלאכותיים בתחומיה. מדי שנה פוקדים בממוצע את המדינה כחמישה מיליון תיירים.

מנאמה, בחריין (צילום: רויטרס)
מנאמה, בחריין (צילום: רויטרס)

מנאמה הבירה הנחשבת לעיר מערבית לכל דבר, ידועה בזכות מגדלי התאומים המתנשאים לגובה של כ-240 מטרים כל אחד ומתחברים האחד לשני באמצעות שלוש טורבינות רוח ענקיות. והמחיר? כרטיס טיסה יהיה החל מ-299 דולר, כולל כבודה, ארוחה ושירות מלא ומשך הטיסה יעמוד על כשעתיים וחצי.