התוכנית ״יצאתם גדולים״, של הארגון מתן - משקיעים בקהילה וחברת רואי החשבון העולמית ארנסט אנד יאנג, מתקיימת כבר 11 שנים ומאגדת בתוכה את מכלול הפעילויות למען קידום תרבות הנתינה ושיפור פני החברה בישראל.

השנה התקיימה הפעילות תחת מגבלות הקורונה ונמשכה שלושה ימים, שהוקדשו לתרומה בקהילה. כל עובד בחברה בחר כיצד לתרום לקהילה בדרכים שונות: פעילות בעמותת ונטעת, שבה הכינו תשתית להקמת גינות טיפוליות; בעמותה לקידום החינוך - באריזת וחלוקת חבילות מזון לנזקקים; ובעמותת לקט ישראל - בפעילות אריזה ולקט שדות לקראת אריזות של חבילות מזון.

ארגון מתן מפתח שותפויות להשקעה בקהילה, מחבר בין עסקים וקהילה ומלווה עשרות חברות בעשייה הקהילתית שלהן. במסגרת זאת מתן מלווה זה שנים את העשייה הקהילתית של ארנסט אנד יאנג, ותרומה לקהילה מהווה חלק אינטגרלי מפעילות החברה ומהאסטרטגיה העסקית שלה, כאשר "יצאתם גדולים" הוא פרויקט הדגל שלה.

עינת רובנשטיין, סמנכ"לית מתן, מספרת: "'יצאתם גדולים' הוא אחד מהפרויקטים השנתיים המורכבים והמרגשים שפיתחנו במתן. ארנסט אנד יאנג מקפידים זה יותר מעשור לקיים את הפרויקט, שנערך בתקופת החגים. כלל עובדי ארנסט אנד יאנג בישראל מתנדבים בעשרות מוקדים ובמגוון פרויקטים, לשפר את החיים של רבים".