בימים אלה מחולקים כ־320 אלף פליירים אנונימיים באזורים עם אוכלוסייה חרדית ברחבי הארץ, מבני ברק ועד ירושלים, כחלק מקמפיין נגד פגיעות מיניות בחברה החרדית - תחת השם "כולנו מאמינים לנפגעות ולנפגעים". הקמפיין נעשה באמצעות מימון של גיוס המונים שהושג בתוך יומיים.

בפליירים מופיעים ציטוטים מדבריהם של רבנים התומכים בשיח בנושא ומעודדים את הנפגעות והנפגעים לספר על העבירות במקום ההשתקה הנהוגה במגזר, כדי להעניק להם תמיכה וחיזוק במקום שבו הקהילה היא ערך עליון ועלולה לגרום לכך שיימנעו מחשיפת המעשים. מאחורי הקמפיין עומדים ארגונים חרדיים השומרים על אנונימיות, והם הסתייעו ב"מרכז הישראלי־חרדי למוגנות" בראשות הרב אשר מלמד - ארגון ארצי הפועל למניעת פגיעות מיניות ולצמצום היקף התופעה באמצעות הסברה והגברת המוגנות לנפגעי תקיפה מינית ובני משפחותיהם בחברה החרדית.

הקמפיין החל בעקבות פרשיות הסופר חיים ולדר, ששם קץ לחייו בחודש שעבר, ויו"ר זק"א לשעבר יהודה משי זהב, המאושפז חסר הכרה מאז חודש אפריל האחרון לאחר שניסה להתאבד. שניהם - לאחר שפורסם כי הם חשודים בפגיעות מיניות.

הפרשות העלו שאלות רבות על היתר או איסור החשיפה בחברה החרדית של עבירות תקיפה מינית. כבר בתחילת הפלייר נכתב: "הפרשייה המייסרת מעוררת מגוון תחושות לא קלות - כאב, חוסר אונים, חוסר אמון. בדף זה תוכלו למצוא את דעתם של גדולי ישראל".

ניתן למצוא בו קולות רבים במגזר החרדי שדורשים להכיר, לחשוף ולספר על הפגיעה המינית. בסופו נמצאים עשרת הכללים לשמירה על מוגנות, ובהם: לעודד את הילדים לשתף בדברים שקורים להם, להעביר את המסר שאסור להסתיר סודות הקשורים לגוף, ובפרט אם מישהו אמר לא לספר.