גלעד שרון, חבר מפלגת הליכוד, ובנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל, התראיין היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס למותו של הפרסומאי והיועץ האסטרטגי ראובן אדלר, אשר הלך היום לעולמו בגיל 78. 

שרון אמר על אדלר: "הוא היה חבר קרוב ברמה של בן משפחה שאף פעם לא עזב אותנו. אהבתי אותו מאוד. הגדולה שלו היא שהוא לא עשה הנחות לאף אחד, גם לא לאבא שלי. למרות מערכת היחסים הקרובה, זה לא הפריע לו - כשהוא חשב שלאבא הייתה הופעה לא טובה, הוא היה בא ושם את זה על השולחן. הכל היה ברור אצלו, שום דבר לא היה אפור. הוא לא אהב סקרים, הוא היה אדם אינטואיטיבי מאוד וידע לקחת רעיון מורכב ולתמצת אותו בנקודה אדומה". 

שרון שחזר את הרגעים הדרמתיים בבחירות 2001: "אדלר מיד הבין את המצב וניהל את המערכה ביד רמה, אבא שלי היה חייל - כשהוא עבד עם איש מקצוע, הוא סמך עליו. פרסומאי לא יכול לעשות 180 מעלות למישהו, הוא לא יכול להפוך אדם למשהו שהוא לא, אבל הוא כן יכול להבליט נקודות חזקות - ואת זה אדלר ידע לעשות מעולה".

על המוות של אביו, סיפר שרון כי "אדלר קיבל את זה מאוד קשה, כי היינו באמת משפחה. היינו בקשר תמיד, כמעט כל יום. אהבתי אותו אהבה גדולה, הוא היה איש מיוחד מאוד".